Monday 26 July 2010

飲茶後進攻~熱辣辣廸士尼

無去廸士尼個幾月啦!
好鬼熱,唔係好想郁...
但d女問起幾時可以去
...前個星期話上個星期會去,上個星期又話今個星期會去...
都係無得推
今日同班映灣媽咪飲完茶後我就一拖三同佢地去咗
今日主攻冷氣地方
golden mickeys->小小世界->the festival of lion king->同buzz影相->餵奶(兩個大嘅就食小食)->見公主->睇巡遊->返屋企
都算係咁啦~
個parade真係降到下溫㗎喎~正!
仲有D相喺Facebook呀~唔upload過嚟啦~
成個月無去,佢地一知道有得去,極級興奮~
佢地都著起公主裙
幾熱都唔肯除!
我整咗個紅色頭箍畀D女呀~
用嚟襯返條白雪公主裙~
難得一張斯文相~
有人叫我同佢影相,但之後又話唔影...
擺咗個咁嘅樣@@
小小世界
舒韻被周圍嘅野吸引住
同呢期至潮嘅Buzz影相!YEAH!
睇嚟有d人肚餓啦...
好晒呀!
自己攞頂帽遮太陽!
今日咁啱兩個女分別著咗Snow White同Cinderella
睇下幾襯!
大小Snow White同大小Cinderella

我地睇完個parade就走咗
估唔到個parade一完咗,靖翹就瞓著咗啦!
我都好攰呀
但係今個星期真係極級忙
日日都有野做
睇嚟我今個星期都會唔夠瞓㗎啦><

3 comments:

  1. 而家咁曬,我果兩個坐架孖b車都曬到開唔倒眼呀
    [版主回覆07/26/2010 22:45:00]我喺toys r us到買咗把BB車遮呀 好有用 但係上年用完 前嗰幾個星期攞返出嚟發現...己經爛咗>.< 不過因為咁有用...我諗我會買過把~

    ReplyDelete
  2. Hi Yennie
    我非常欣賞妳的本事,好like睇妳個Blog,另facebook怎add妳呀? Thanks
    [版主回覆07/26/2010 23:30:00]yenniedarkins@gmail.com

    ReplyDelete
  3. 我們這一家28 July 2010 at 18:53

    你條x揹帶好用定揹巾好用? 我仲諗緊揹巾/x揹帶好我個b就3個月咋.

    ReplyDelete