Monday 26 July 2010

儲存糊仔好方法

呢個儲存糊仔方法喺英國好流行
嗰邊個個媽咪都係用呢個方法整野畀BB食㗎!
呢pack就係處理好嘅蘋果蓉冰粒
做法
蘋果去皮去芯(整蘋果蓉嘅話,我覺得華盛頓蘋果比加拿蘋果好,會較稔~)
加水煲稔
隔水用叉壓蓉蘋果(d水可以做蘋果水畀BB飲)
當然亦可用masher/攪拌機打碎
但我個人比較懶,用叉算~
而且咁壓會較有口感,唔會太爛
壓好啦~
放落冰隔(我用咗兩個蘋果,啱啱好fill晒一個冰格)
用保鮮紙包住(感覺乾淨d~)
雪好後就用保鮮袋入好
用marker標簽寫好係咩嚟嘅同幾時整嘅(我無影到相)
同樣地,可以用呢個方法嚟存放粥仔,甘荀,pasta等等嘅野...
以前我會一個星期煮一次
每次煮幾味,每樣煮一大煲
咁我出街時就唔洗煩畀咩bb食
又唔洗BB食樽仔野~經濟好多
而且冷藏嘅食物嘅營養價值,唔會比新鮮嘅差得去邊㗎~
咁平時可以就咁攞你要嘅冰粒數量出嚟坐暖佢/叮返熱佢咁畀BB食
如果要出街,可以好似我咁帶幾粒放落食物盒
一路出街,d冰會一路解凍
到要餵bb時可以就咁餵~
好似蘋果蓉咁,可以凍食添!
而家咁熱就啱晒!
想d蓉有返少少口感
仲可以加卜卜米
喺餵BB前先加~
我亞女好鐘意㗎~
大家試下啦!

我遲d會post多d BB食譜㗎啦~大家要留意呀!

No comments:

Post a Comment