Friday 20 November 2009

Piers學校開放日

Piers學校開放日
我應承咗幫佢d學生畫面做話劇-Goldilocks and the three bears
影曦同靖翹都好鐘意睇呢!
影曦試打壁球~
靖翹都有試,不過我無影

視藝室整板畫

馬賽克
睇表演
拉丁舞@.@
靖翹企喺張櫈到跟住一齊跳!
畫水墨畫
靖翹話要攞畀daddy睇
一張櫈都玩咁耐...
無計啦,屋企無張櫈係轉得㗎嘛!
影曦自編自導自演goldilocks and the three bears
佢做goldilocks
我做mummy bear,piers做daddy bear,靖翹做baby bear
baby bear發現goldilocks瞓咗喺佢張床
baby bear準備上床攻擊...嚇走goldilocks
攻擊成功~



1 comment:

  1. 妳就多才多藝啦......Piers係妳老公個名呀?佢教書架?
    [版主回覆11/25/2009 21:13:00]係呀,我老公叫Piers 佢係教書㗎,喺我以前讀嗰間小學到做NET Teacher~

    ReplyDelete