Friday 27 November 2009

再次聖誕廸士尼

齊齊又去廸士尼
不過今日我畀咗佢地瞓晏覺,成3點先出發~
因為係special night out,畀佢地睇埋廸士尼煙花先走~
一去到...落雪呀!
同學仔鋾澄都有同我地一齊去呀!
之後又撞到另一個同學仔,彤彤(唔知係咪呢個彤呢)
一齊去見公主先~
影完相,我地明明行開咗㗎啦
靖翹無啦啦衝咗去攬住BELLE!
真係有d驚險...如果belle 係企係到嘅...實畀佢撞跌!
影曦又攬Belle
影曦Fairy上身,喺廸士尼周圍飛~
我地又有約埋Stephanie 同Justine㗎~
一齊入去小小世界到先~
好難得影曦話要影相!
坐定定睇golden mickeys-我地miss咗4點嗰場
5點嗰場我地早個字去到﹣己經full咗!
d人叫我地下場要開場半個鐘前去排隊!!!
超誇~都未試過咁多人嘅
咁我地咪早咗7個字去排囉
我地排第一,坐第一行嘅中間!!!
乜都好近,d卡通人物成日同我地打招呼~正!
個城堡好靚^.^

1 comment:

  1. 好多人好happy呀!可惜我今年冇買啦.....
    影曦好summer look同鈞澄好大對比呀!仲有幾位鬼妹仔真係高過chinese好多呀。
    [版主回覆11/28/2009 20:12:00]影曦可能因為喺英國出世,慣咗唔怕凍! 佢仲好易出汗添-.- 咁影曦12月出世,孖女又一月中喎 都大過鈞澄成4,5個月,梗係高d啦!

    ReplyDelete