Sunday 29 November 2009

湊影曦的第一年+時間表時表分享

今日啱啱搵返本當年嘅日記出嚟
裡面寫低咗好多有關當年同影曦戒夜奶嘅實況

想記低佢~因為我怕我又會唔見咗呢本野

咁我而家寫低佢,起碼第時都可以畀自己check返

同埋又畀大家有個參考!

希望到時Echo出世時,我都會有時間再寫多次戒夜奶實況啦!



實況...我會用返當年嘅日期

可便可以查返啦

影曦係2005年12月23日出世㗎

之後我都會以佢幾多星期大為題~

4 comments:

  1. 幽默並不是諷刺,它或許帶有溫和的嘲諷,卻不傷人,它可能是以別人,也可以用自己為對象。 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete
  2. 期待YOUR TIME TABLE 想偷師!  HEHE

    ReplyDelete
  3. 儍瓜爸爸早前上了一個課程關於遊戲治療。上完課後發覺非常適合用於我們平日的親子遊戲上。儍瓜爸爸更看了很多的有關書籍,做了一些歸納同大家分享! ~ 情緒遊戲 的 重要功能 ~

    ReplyDelete
  4. Thx for sharing, I read yr blog from BK,and my 2nd bb is 2010 Feb born..

    ReplyDelete