Monday 9 November 2009

玩磁石數字,計加減數

同影曦玩磁石數字
終於計到過十嘅加數啦
而家廿幾,三十幾都計到^.^不過我未教佢40以上嘅...
遲d先算~

2 comments:

  1. 我個friend個女讀陳守仁小學,比咗啲小一maths書我,都係雙位加減數到三十幾,妳仲想點呀!我都停咗再教恩祈超過K2程度的學習,停吓先。
    我想問單憑數字o甘抽象妳係點教?我用montessori的圓點或數棒的具體教具教。
    [版主回覆11/20/2009 23:06:00]我都無心教影曦加減數㗎 只不過係抱住「搵d野畀佢玩」嘅心態教佢 我都睇過你用蒙氏d野同恩祈玩 真係唔錯呢! 但係自問我無信心keep住做落去啦 事源係影曦成日食兩啖就話飽,有日我咪開始同佢講,要食十啖先可以落去囉 咁佢食咗兩啖...仲有8啖...慢慢咁佢就學識咗十以內嘅加減數 都係數手指㗎咋 呢個時期都維持咗半年有多 呢兩個星期因為我地搭得e車多,佢開始留意到d數字 佢知e41係入大埔嘅,e34入元朗...之後就pick up咗d數字啦 上兩個星期我媽畀咗呢盒磁石我,我放埋咗一邊 呢日就攞咗出嚟同影曦玩,咪試下問佢十以外嘅加數囉 估唔教咗佢兩次就識 話晒影曦都係大女,就嚟4歲啦!我估佢pick up呢d野會快d囉 其實我都唔知雙位加減數係小一嘅數...你都好清楚d課程喎! k2會教d咩我都唔知...恩祈都好醒喎,識咁多野! 影曦中文比較差,希望佢遲d會pick up到啦

    ReplyDelete
  2. 唔好講恩祈醒,佢真係有啲stupid又唔專心,影曦就真係好唔錯啦......我係廢物收集者(好聽係叫環保),因此舊書都收唔少,至知道啲程度係淺過我哋教,因此順其自然毋須太急。
    [版主回覆11/21/2009 21:56:00]咁又唔好咁話恩祈~小朋友先得三歲,好難要佢地專心做一樣㗎喎 影曦都成日三分鐘熱度㗎啦 所以教佢野真係要三分鐘之內教晒呀-.- 我都有唔少舊英文書,係嗰時同99住,我"攞"走晒... 英文故事書我百幾本,中文嘅只得幾十本... 不過好彩我地都可以喺學校借書,中文書都借咗好幾次~影曦開始明多d中文,我都有d安慰囉~ 如果有人畀舊書我,我都會要㗎 書同玩具都唔怕舊~佢地仍然都有好價值㗎^.^ 惜書者,智者也!

    ReplyDelete