Sunday 8 November 2009

飛行服務隊開放日

去咗飛行服務隊開放日
多謝攞飛畀我地嘅e婆好e丈公!
一去到
見到有人練習緊...
靖翹好興奮!即刻要去睇fire engine!
轉個彎後,影曦居然瞓咗覺@.@
所以以下嘅相...只有靖翹
呢個人好識擺pose
愈嚟愈鐘意影相!
靖翹想拿高條裙畀人睇...
我嘅最愛~直升機!
靖翹太矮睇唔到飛機升降
而家咁就睇到啦~
睇到嗎?
我有影到正苦飛行服務隊㗎
獅子開大口...
睇緊民安隊電單車表演
大羅漢
好啦~影曦終於醒啦
到靖翹坐BB車...
佢又喺眨眼間瞓著咗!
影曦只係想睇直升機
又唔想同消防車影相...
所以我地企咗喺到睇...
睇完無耐我都就返屋企啦!
因為都幾熱...同埋除咗睇野,都無咩畀佢地玩
又無小食亭之類嘅設施...所以都係此地不而久留啦!
都係等佢地大個d先再嚟
我諗佢地到時會有興趣d~

1 comment:

  1. 我哋早上去見唔到你哋。倉庫入面有個小食亭area都幾大可能妳冇留意到呢!
    [版主回覆11/20/2009 22:56:00]我地下晝2點嗰場呀 我都撞到好幾個朋友呢 我都有行入去倉嗰到,不過見唔到個小食亭-.- 可能我矮睇唔到啦... 下次我會留意下㗎啦!唔該晒!

    ReplyDelete