Tuesday 24 November 2009

和靖翹獨處^.^

隨住我個肚愈嚟愈大,可以同靖翹獨處嘅時間愈嚟愈少啦
我真係要好好珍惜!
佢真係好sweet,得我同佢嘅時候,佢會變得好cuddly好嗲~仲好聽話
希望妹妹出世嘅時候,佢都會係咁對妹妹啦!
佢兩姊妹成日都會走埋嚟錫我個肚
影曦仲會用耳靠喺我個肚到聽Echo
Echo都會成日踼影曦同影曦玩!
我陀靖翹時,影曦仲細,都唔會咁同肚裡面嘅靖翹玩
而家影曦就成日都走埋嚟話要同Echo玩^.^
靖翹就唔係好識啦
不過靖翹一向都好呵護BB,對佢地好溫柔
相信佢都會好照顧妹妹Echo嘅~

湊咗影曦返學後,同靖翹返咗屋企
佢突然話要painting喎~
畫得好開心^.^
係佢自己拎個頭過嚟畀我影㗎
真係有鏡頭觸覺!
之後佢好主動咁話要"help mummy cooking"
自己喺廁所擔咗張櫈入廚房幫我洗野,切野同醃野~好叻女呀!

3 comments:

  1. 靖翹件士多啤梨shortcake圍裙好靚呀~~
    妳要好珍惜同佢之間的時光,佢係二女,真係少啲機會。
    佢肯幫手仲冇搞亂檔真要俾多啲機會同鼓勵佢。
    [版主回覆11/25/2009 21:31:00]唉...嗰件野係我亞媽買嘅冒牌貨...想唔要都唔得-.- 靖翹好懂性,我好感恩㗎 所以覺得就算生多個女,都唔係壞事^.^佢地一定會相處得好好啫~

    ReplyDelete
  2. 時時關心,時時感動。                                    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    ReplyDelete
  3. 靖翹 is such a sweet little girl
    [版主回覆11/25/2009 21:32:00]佢係㗎^.^ 影曦都係~ 佢兩個加埋一齊,我成日都甜到"溜"㗎!

    ReplyDelete