Tuesday 8 May 2012

中學老友gathering @珮茵家

1/5
五一勞動節
讓我勞動一下
我由南區帶咗3Q入西貢去珮茵屋企
佢屋企對住個內海,有人玩kite surfing! 勁正~
佢養咗4雙狗狗,Sam都帶咗mio嚟
4個小朋友+5隻狗狗~好熱鬧呢!
3q好鍾意動物,但係我唔會養...唔係因為我唔鐘意,而係因為...
我屋企細,要我果住小動物喺有限嘅空間活動,自覺有啲殘忍
(除非我住嘅地方有花園,如果唔係我唔會養狗)
當然人人嘅價值觀唔同~
住單位嘅,可以帶狗仔出街行下~但係我喺屋企都夠多野做啦~
養寵物真係好多功夫,所以而家都係唔好攪我住



舒韻真係無懼,啱啱見狗狗,連抱狗狗都唔怕



影曦成日想要抱起奶茶!佢都好鍾意狗狗呢!



Janice同舒韻好夾
Janice好識照顧小妹妹呢~!


No comments:

Post a Comment