Wednesday 30 May 2012

Art Party!

星期六我地去咗art pod開咗個art party~
又係一個好忙嘅下午
真係好好玩,好充實!



其實我地先係整咗曲奇先,但係因為係我教嘅,我一張相都無影到:P
你睇啲準備入焗爐嘅牛油曲奇幾靚~
(近我地嗰六張係我吱㗎~)

嘩!






影曦好努力...不過佢畫得慢,未畫晒!下次去過再畫喎


睇下各個小朋友嘅畫幾靚~



中場休息
大家都好肚餓啦!
好味好味~



*靚*



做陶瓷啦!



忙忙忙!


靖翹同我一齊整咗條魚~



小朋友都好滿意自己嘅作品呢~

No comments:

Post a Comment