Sunday 20 May 2012

給母親的...母親節花球蛋糕

呢排開始試好多新嘅野:)因為想遲啲開始畀人訂蛋糕
不過因為我仲要湊3Q,時間唔會太多~所以到時只係一個星期接幾單,主打cupcakes~
就係因為咁,我就試唔同嘅recipe,整唔同味,唔同款嘅蛋糕
呢盆花係由cupcakes砌成㗎~做法都好簡單...
(呢個星期呢個蛋糕我整咗三次!所以相中啲cupcakes係唔同色㗎!

呢張相中嘅蛋糕係白色+漸變粉紅+漸變紫~

先準備好cupcakes,用buttercream做玫瑰形花
要一個花盆,一舊花泥同埋一啲牙籤


每一個cupcake要兩支牙籤支撐
先插牙籤入花泥,預先插好個孔,然後先插落個蛋糕仔到,再插返入花泥
*要注意牙籤邊邊頭插過入花泥,唔好用返嗰邊插入去蛋糕仔~

我一共用咗7個蛋糕你嚟砌~
最後加返啲葉、蝴蝶等裝飾就攪掂~



幾靚~哈哈!







呢個係影曦同靖翹親手整畀婆婆㗎!
仲加咗啲銀珠添!
補祝婆婆(即係我媽呀~哈哈!)母親節快樂!
希望你會鍾意呢兩個檸檬(好酸﹣>好孫)送畀你嘅蛋糕啦~~~



No comments:

Post a Comment