Tuesday 29 December 2009

愉景新城shopping

同兩個女去咗愉景新城到睇公主野
全日最激氣嘅係...
我單一張單都7百幾
諗住去個攤位到有野玩啦
點知佢話要用信用咭/EPS找數先有得玩!!!
有無攪錯呀!!!!!!
喺玩具反斗城個cashier無理由唔知呀???
又唔出聲喎
雖然我自己都無睇清楚...但我都算係有喺個商場消費呀
咁都無得玩-.-
條氣好唔順!!!
兩個女一見到公主
影曦開心到係咁跳!
即刻著返件公主裙先





拖手






揀緊grandma同grandad送嘅禮物
試玩玩具-.-
我仲去咗荷花
買入院要用嘅野
我地喺嗰到足足留咗成個鐘呢!
多謝兩個女咁合作,陪我行咗咁耐街!

1 comment:

  1. 而家好多商場都係要電子消費先有用架, 所以我地咩都credit card咗先!
    去荷花買咗d咩呀, 可以行成個鐘? 其實入院都冇咩特別野要買架嘛! 我嗰時早咗生...兩手fingfing就走入去, 哈哈, 係我老公傻吓傻吓咁攞住護士比佢張紙都唔知點買野好!

    ReplyDelete