Friday 25 December 2009

Amy同Louis嚟探我地!

Boxing Day
老公又上咗戰場
我讀college時嘅同學Amy同Louis嚟咗探我地
佢地好有心㗎!
佢地3年前一齊喺英國揹住back pack遊英國,都有專登嚟Kent探我!
影曦嗰時得7個半月,仲未識爬~
到佢地走咗後兩日,影曦就識爬(我好記得!)
而家就連靖翹都識行識走囉
時間過得真係快!
兩個女同佢地玩到癲~晒!!!
影返幅合照先~
佢地仲買咗兩個Cinderella畀佢地~
多謝晒呀!!!(又有禮物拆~開心死佢地啦!)
今日同靖翹沖完涼
佢個頭奱咗咁-.-
今晚嘅bedtime story係欣欣ee買嘅呢本Alice's adventure in Wonderland
成本立體書,版版都好靚!
而家我晚晚都要講呢兩本書
講到我真係有d想c!
老公話係原著嚟㗎
d用字好舊,我好多都唔識,讀到我CC下!!!

1 comment:

  1. I also have Alice's adventure in Wonderland this book ah.   I always so scare my son will break it when he read it. :)

    ReplyDelete