Thursday 24 December 2009

入大埔探太婆+未見過嘅舅婆+表e

話咁快就24號啦!
開埋今日,就要同advent calender 講bye bye
等車中
太陽都幾猛
佢兩個都帶咗新買嘅太陽眼鏡~
搭緊車入大埔
靖翹話要自己坐
仲話要睇書-.-
而家d細路真獨立
我嘅表妹+舅妹喺加拿大返嚟
12年嚟嘅第一次!!!
呢次都係佢地第一次見影曦同靖翹
(唔好意思,兩個女都食緊野-.-)
好快就玩熟咗啦
影曦仲要大字形咁瞓上Sandy到-.-

我可愛嘅婆婆
影曦靖翹可愛嘅太婆~
臨上巴士前,去埋呢個公園玩
影曦執咗d樹葉嚟玩"落葉"
佢話係秋天喎(梗係喺學校學返嚟㗎啦!)

走嘅時候,影曦同我講
"your 婆婆is my 太婆"
"yes"
"mummy, but where's your daddy?"
我自小父母離異
聽聞父親約7﹣8年前再婚
育有一名男孩
我地三母女無同佢聯絡成十年啦!
我諗我結咗婚,生咗小朋友佢都唔知
(知道自己有半個細佬亦係件好怪嘅事)
影曦突然咁問起我...真係嚇咗嚇
好彩我同老公之前都傾過,如果佢問起,我應該點答佢
"He's not a very nice man. He lives somewhere else."
"Is he died?"
吓...估唔到影曦會咁諗
"No he is not. He just live somewhere in Hong Kong."
之後我就扯開話題
老公話,對住影曦講我老豆,講得愈簡愈少愈好
我都係咁諗...佢知得愈少,諗得愈少

No comments:

Post a Comment