Friday 18 December 2009

花仙子蛋糕


整咗兩層蛋糕先
今次整咗士多啤朵味嘅蛋糕^.^
整個孔
插個公仔入去
前兩日己經整定嘅花瓣
心形嘅
每個size4塊
雪咗落雪櫃諗住雪硬佢
的確係硬咗,但係好快就軟返-.-
插花瓣
整多d孔,加butter icing插花瓣

由於d fondant軟化(係我估唔到嘅)
所以要用c帶固定佢
我諗住咁雪嘅話
起碼都keep 到個形...
本身仲諗住油咗d花瓣嘅底做粉紅色
咁d icing無咁樣衰
但係我實咗太攰啦...
整到呢個時候己經係5點半!
所以我懶咗d...
加咗d vines同葉
老公唔聽我講...
我叫佢到最後一刻先攞個蛋糕出嚟
咁起碼個花形可以keep 住
但條友又心急到c(佢仲興奮過影曦囉!)
一早囉咗出嚟
攪到d花瓣有少少淋

1 comment:

  1. 有無你整呢個strawberry味蛋糕既食譜呀?^^
    Thanks ^^
    [版主回覆04/25/2012 23:39:25]唔好意思呀~我無呀
    我成日都周圍試recipe,無整過士多啤梨味嘅蛋糕呀~

    ReplyDelete