Tuesday 15 December 2009

同老公一齊去做Christmas Shopping

我咁大個女都未試過喺玩具鋪買咁多野呀!
我係好忍得手唔買嗰種
我老公係乜都買...
不過佢話佢細個聖旦無咩"驚喜"
成日都收唔到佢想要嘅聖旦禮物
所以佢想兩個女每年都會有"快樂聖旦"喎
呢堆禮物內包括咗:
影曦生日禮物from我地
影曦生日禮物from靖翹
影曦聖旦禮物from我地
靖翹聖旦禮物from我地
影曦聖旦禮物from靖翹
靖翹聖旦禮物from影曦
影曦聖旦禮物from聖旦老人
靖翹聖旦禮物from聖旦老人
仲有一堆小禮物for stocking!

喺uk嘅親友都有寄聖旦同生日禮物嚟
我知兩個女都好想拆~不過佢地都好乖好聽話
次次收到parcel都放喺聖旦樹下,佢地都知要等到聖旦先拆^.^
影曦同靖翹嘅聖旦禮物+影曦嘅生日禮物
我地仲訂咗架單車,仲未攞呀
絕對係uk嘅傳統...聖旦一定要送禮物
老公話錢唔係重要
最重要係令佢地對聖旦有期待,有驚喜,呢d係用錢都買唔到嘅
到到佢地大咗,都未必會因為聖旦而興奮
所以要趁佢地細時,做多d驚喜畀佢地!

2 comments:

  1. 影曦靖翹都好幸福, 爹地和媽咪咁錫你地, 祝你們每年聖誕節都咁開心開心和充滿驚喜
    [版主回覆12/21/2009 03:55:00]多謝晒^.^ 大家咁話!

    ReplyDelete
  2. 好多禮物,真係花多眼亂呀!
    預祝妳全家Merry X'mas!
    [版主回覆12/23/2009 22:41:00]多謝晒呀!!! 我地都祝你地有個快樂聖旦!!!

    ReplyDelete