Friday 11 December 2009

被隔離的三天﹣確診豬流感

陀住第三胎,今次都難免要"提早入院"
今次係因為我被確診豬流感而要留院觀察
其實入院時我已經好得七七八八,但e生話曾經有人好緊,但突然有肺炎而病情惡化
所以要求我留e
喺隔離病房,活動地方只可以喺房內
完全唔可以出去
平日最消秏體力嘅動作,就係沖涼!
日日夜夜喺到睇無線
加埋仲睇得多過我半年睇無線嘅時間!(我平時好少睇無線)
一係就食,一係就瞓
次次到食飯時都唔係妳想食,因為無咩郁過...上餐都未落格!
呢幾日都係由老公睇住兩個女
其實今次係老公傳染我嘅
老公都去睇埋e生,攞咗成個星期假嚟睇住兩個女
而大女因此亦唔返得學
老公終於體驗到我一腳踢嘅生活啦!
雖然佢有出貓...攞咗d衫去洗e鋪,都過都總算捱過咗
大女前兩日都有D燒
好彩好快退咗咋
今次都辛苦晒老公啦!
THANK YOU PIERS!!!

時序:
星期六開始發燒
一路食paracetamol 都無退過燒
痛好重
全身肌肉關節酸痛
星期日下午想喺東涌睇e生
但係d好唔專要嘅姑娘以"而家full咗,因為E生要準時走,所以睇唔到你"
大肚7個月,燒咗廿幾個鐘,都算係急症呀!
因為個E生要準時走而唔睇急症...e德何在...
自己一個人仆咗去瑪嘉烈急症室
佢地好好!我以為要等3個鐘,點知我打晒尖,50分鐘內睇晒e生,攞埋葯,攞埋sample驗豬流感
燒到星期日凌晨5點,終於退燒
星期二晚瑪嘉烈急症室打嚟話我確診豬流感,想我返一返e院
我問佢洗唔洗入院
佢話或者唔洗...
點知一住就住咗3日啦-.-

著咗e院嘅衫
我即刻無咗個肚
(e院個亞嬸每朝都強調:你都唔知加大碼嘅衫幾難搵呀!)
我張床
懶人床一張
有咩噤個制就可以斜起
唔洗起身

有電視睇
景觀一流
有海景
見到如心廣場同IFC+中環㗎
兩個人一間房
兩層等大玻璃門
用自動感應制開門㗎
(左邊嗰個白/藍色制呀)
獨立廁所
超乾淨!!!
所有野都好新
全部都閃令令嘅
所以制都係自動感應嘅
不過個水嚨頭食日就係因為自動感應,感應到d水,所以閂唔到水喉!
24/7都要戴住喺左手
有嘟嘟碼㗎
好潮呢!
我日日都要吸既藥
探病時間...5.30pm-7.30pm
以為親人可以入嚟...點知我亞媽上到去,畀人趕返落去
視像-.-探訪
只可以傾半個鐘
我的早餐
前日食甜麥皮+餐麭最正
尋曰同今曰碗粥都無味既-.-
午餐同晚餐就係食d咁嘅野啦


1 comment: