Saturday 19 December 2009

準備影曦嘅butterfly fairy 生日會

整咗D花,諗住周圍貼
整咗D髮夾,放入party bag
整咗唔係好多
因為...我估都唔係好多小朋友嚟咋!

整咗n咁多隻蝴蝶
又係諗住周圍貼
喺街市買咗支樹支返嚟,諗住放上枱做center piece
油白佢好似靚d

好似神仙棒嘅手指餅
棉花糖神仙棒
大門口嘅玄關

50分鐘內整好嘅城堡場景
成本係...$12!
玄關到用紗整咗個簾
我喺氣球頂黐咗雙面膠紙
用嚟扮氫氣球!
效果幾好~
個center piece支樹枝畀我同影曦油咗白色
加咗幾隻蝴碟結
幾雙紙蝴碟
花樽內加咗藍色嘅玻璃珠
d水就加咗紅色嘅色素,變咗粉紅色(不過唔係好睇到)
每個碟底都有個fairy喺到㗎!
不過係要食完先見到囉!
未開花嘅蛋糕
要等影曦拆c帶~
我整咗三個鐘嘅蛋糕開花啦!




1 comment:

  1. 你真係超勁!!! 佈置得好靚呀!!! 我一定一定做唔到, 因為我係ART白痴... =.= 普通氣球扮氫氣球 ----- good idea wor~
    [版主回覆12/31/2009 12:00:00]傻啦... 你都知我修art㗎啦 呢d邊算勁呀 我喺都喺網上做咗好多research先整到咁 如果我喺英國,有個花園,會做到更多好玩,好靚嘅野添呢!

    ReplyDelete