Friday 6 February 2009

有益,易煮嘅couscous

上個月發現百佳有couscous 賣!仲要$17~抵!
yeah!好耐都無整過couscous 啦~
couscous係咩?(我喺網到search到...)

Couscous是一種由粗小麥粉(semolina)加工做成的粒狀穀類食品,是非洲西北部馬格里布地區(Maghreb)的傳統主食,在阿爾及利亞、摩洛哥、突尼斯和利比亞等地,人們甚至乾脆以「食物」來稱呼couscous,可見其普遍性及重要地位。

Couscous不像米飯,質地乾身,帶有清淡的小麥味道,食用時多配以較濃味的燜肉或蔬菜。傳統的北非人會用一個特別的兩層蒸鍋烹煮couscous,底層用來燜菜燜肉,其味道慢慢上升時,便被放在上層的couscous吸收。

然而這種煮法很花時間,現代人多從超市購買「方便couscous」,只需放入熱水中煮5至10分鐘,couscous馬上可以入口,比煮飯還要便捷。

其實,couscous多年前已經埃及流傳至中東地區,近年更流行於歐美各地,尤其於法國,不少法國人甚至把它視為「國菜」。除了煮法方便,這種小麥食品更被推舉為比米飯更健康的高纖碳水化合物,因此,西方人除以couscous代表米飯或意大利麵作為主糧,亦會用它做沙律,甚至加入甜品之中,將非洲人的原始食糧,改變為全球百搭食材。

source: http://hk.news.yahoo.com/article/080921/4/8c0d.html


10分鐘煮好一餐...

我倒咗d落個碗到...
加入滾咗嘅雞湯(我仲加咗frozen veg,火腿同餃子)
之後放隻碟上焗佢5分鐘
你可以見到couscous 發咗幾多!
攪埋一齊就食得!
健康又快捷嘅一餐!

7 comments:

  1. hi
    請問...我想試下煮couscous來食.......如果我無焗爐,還有其他方法煮嗎?
     
    thank you
    [版主回覆03/31/2009 17:44:00]唔洗用焗爐㗎~ 加雞湯冚住蓋等5分鐘就得㗎啦

    ReplyDelete
  2. hi
    哦......多謝回覆....
    將D黃色粒粒放落湯碗,再加已煮好ka雞湯+配料,蓋上蓋焗5mins..已ok.?...
    D黃色粒粒似白飯嗎?.........
    你煮ka食物好有心思及創意.....你2位囡囡一定好like你煮ka食物.......
    thnak you
     
    [版主回覆03/31/2009 20:26:00]係呀,咁就得㗎啦,好簡單! couscous 本身無咩味,不過營養價值比白飯高㗎 多謝讚賞! 因為本身我唔係好鐘意煮野食,但因為日日都要煮畀兩個女食,煮到我好悶...所以我成日都會搵下有無d咩新野試下,等我自己無咁悶~

    ReplyDelete
  3. 多謝回覆.....我鍾意睇你個blog....教人煮D簡單菜式(食物).....(我唔係好識煮野)......係你個blog到學到好多野(偷師)....ka ka ka ........
     
     

    ReplyDelete
  4. 你好叻1個人可以揍2個小朋友,而且你2個小朋友歲數都好接近(我估)。
    我星期一至五要返工,放工趕返去婆婆屋企食飯+揍囡(我同老公一齊),揍到10:30pm先返自己home,星期六/日/假期就自己揍番,個囡好痴我及鍾意四圍爬(爬高爬低),所以好難做到家務,我老公想E2年生多個bb,而家揍1個都好忙,如果揍2個真係驚好辛苦........
     
    [版主回覆04/02/2009 00:45:00]多謝讚賞!相比起以前幾十年前,一個湊兩個跟本係閒事。我婆婆一個湊大四個,我99一個湊五個...我呢d算係咩呀... 我兩個女差19個月。湊佢地真係唔係好辛苦。佢地都好乖好聽話。佢兩個都係由夜晚點瞓到朝早七點,所以我有好多時間做家務同自己野。又有時間出去同d friend食飯咁~ 除咗煮飯同洗碗,我盡量都唔喺兩個女面前做家務。如果真係要,就會準備多份叫佢幫手。就算我個女爬嚟爬去時,佢都鐘意抺下枱咁,咁佢就唔會煩住我啦~ 我同老公都覺得兩個小朋友差年半係最好嘅 兩個可以好close,一齊大,互相依靠同照顧。而且如果隔得太耐,到小朋友大到4﹣5歲左右,又要湊多個初生,要由頭嚟過...好似好辛苦咁。所以我都係覺得一次過生近d好! 我覺得湊兩個同湊一個嘅時間差唔多,只係多咗衫要洗啫。如果時間分配得好,其實可以湊得好輕鬆~ 如果你生第二個,你有無過做全職媽媽呀?

    ReplyDelete
  5. 係咪普通百佳都有呢?定係要百佳超級廣場?咁方便我得閒都可以煮嚟食,唔使老公返工就食即食麵咁慘!
    [版主回覆04/03/2009 21:56:00]係呀,普通百佳都有㗎 網上好多couscous嘅食譜 通常佢地係跟燘嘅野食嘅. 仲可以整salad時加埋落去~

    ReplyDelete
  6. 真係未試過,你開始寫番blog啦
    [版主回覆04/29/2009 22:46:00]我都係有心情先寫啫 星期五搬屋,好多野未執! 都唔係好想寫囉...

    ReplyDelete
  7. 請問係放係邊架?我去左3間百佳都揾唔到...........
    thx!
    [版主回覆11/28/2009 20:10:00]我有一排無買喎啦 下次見到話你知~

    ReplyDelete