Friday 13 February 2009

去圖書館

今日同咗佢地去圖書館
佢兩個喺車到己經猛咁睇書
可惜去到圖書館,畀個極盡責嘅管理員猛咁shu靖翹(shu一次咪夠囉!點解要shu咁多次呢?)
我心諗...你追住個歲半嘅小朋友shu...咪攪到佢更興奮,更嘈!
如果佢真係可以shu個歲半嘅小朋友而令佢靜嘅...我頒個獎畀佢!

我最後坐低同靖翹睇書,佢又走過嚟叫我小心走光!
乜料呀???走乜鬼光呀?
我只係背部露咗一吋左右嘅肉出嚟,連底底都無露出嚟呀!
我真係發咗癲咁同佢講...我諗呢d野我識㗎啦,我無走光呀
最後因為呢個人,我喺圖書館留咗10分鐘都無就走咗!!!

我以後都唔會去逸東個圖書館...從來都未見過咁煩嘅人
下次我會去青衣!!!

講真我覺得培養小朋友去圖書館好緊要
我地大人唔可以教佢地教足一世
培養佢地睇書嘅習慣,等佢地學識終生學習!
我知圖書館理員都係盡責啫...
望就望第時嘅圖書館會隔開一間房利係畀小朋友睇書,等佢地嘈少少都唔緊要,唔會嘈住d大人啦...唉!



2 comments:

  1. Jasmine 都好鐘意去 libary 架, 基本上都唔洗點教, 入到去佢見到d哥哥姐姐走去拎書睇, 佢自己就識去拎書自己坐底睇, 重拎埋比我睇添
    [版主回覆02/17/2009 01:31:00]jasmine真係乖啦!睇多d書好呀^.^ 我諗靖翹過多兩個月講到多d野會定性d(希望啦!) 因為影曦都係20個月左右開始講好多好多野,懂事咗好多!(嗰時靖翹一個月大~) 佢一講多咗野,就静咗好多^.^

    ReplyDelete