Friday 20 February 2009

pizza fun!

心血來潮
同兩個女一齊整pizza
材料都係屋企有嘅野,無特別買
(不過如果屋企無焗爐嘅就唔好試呢個recipe啦!我就係因為無焗櫨,整咗出嚟嘅pizza唔係咁理想!)

pizza dough (no yeast/baking powder...上網search 到好多recipe, 你自己揀啦!)
鹽,olive oil,面粉,水

茄汁,蘑菇,火腿,粟米,芝士

一開始... 
鹽+油+面粉+適量嘅水 
係咁攪


靖翹己經急不及待咁要食...

攪好後,靖翹見到個dough,猛咁話"ball" 
畀咗佢後我就叫佢拍拍拍 
佢真係一路拍,一路講拍!
影曦就不斷加面粉! 
揉成圓形

攪掂後就畀佢地切蘑菇 
靖翹仲一路切,一路生食蘑菇!


加茄汁...靖翹同影曦都lump匙上嘅茄汁...哈哈哈

乜都加晒落去
不太滿意... 
我蒸咗佢,再煎咗佢...都係麻麻 
始終都係用焗爐好d!





4 comments:

  1. 佢2個真係叻......仲一人一個pizza 自己整,好開心,,,等ayane大個女都一齊玩下先~
    [版主回覆02/23/2009 00:31:00]係呀~整野食好好玩㗎~! nene都要學下媽咪點煮野~煮好好味嘅咖喱!

    ReplyDelete
  2. wow,what a good job!i can see the pizza full of your super love!
    so i always say u are a good mami really!to be honest,i "m too lazy...so i will work hard to try my best!
     
     
    [版主回覆02/23/2009 00:53:00]多謝! 咁我多時間喺屋企,梗係攪下d咁嘅野啦 你要返工又點同呢 你成日都帶風風周圍去,風風學識好多野~大家都係好媽媽^.^

    ReplyDelete
  3. 我都要學下你,比d心機放係個女到先得.....
    [版主回覆02/23/2009 20:09:00]我前嗰幾日睇discovery home & health 有個programme叫nanny school 我見到d人受訓時都會學煮野食 我心諗,nanny都會同小朋友做呢d野,點解我呢個亞媽返而唔會 個節目好似打醒咗我咁 我之前都好懶...而家我就想同兩個女玩多d野,好想喺影曦返學前玩晒呢d野~我怕第時佢要返學就無咩機會啦! 大家一齊努力啦!

    ReplyDelete
  4. 係幼稚園度
    我估讀到高班 老師都唔會俾小朋友囉刀仔~~切野
    係都膠刀~
    你個女好叻丫~
    [版主回覆03/09/2009 00:23:00]多謝^.^ 睇下我地d家長夠唔夠膽畀佢地用啫 只要畀小朋友知道刀係危險嘅,要小心用 仲有大人睇住佢先可以用,咁就唔會有問題 我初初都係畀個女用bb刀(佢自己d餐具)嚟切 見佢用得唔錯先畀真刀佢。佢兩歲幾己經識渣刀~ 第時我煮飯有人幫我切疇~幾好!

    ReplyDelete