Wednesday 11 February 2009

腸胃炎

以前係英國如果我個女有腸胃炎嘅,就算去睇e生,佢都唔會開葯畀佢
gp話唔好畀野小朋友食,只畀flat lemonade(即係無氣嘅雪碧/七喜)佢飲
買支雪碧返嚟放落奶樽到搖到佢無氣就可以畀小朋友飲
gp話flat lemonade有晒小朋友要嘅營養。只要keep住畀佢飲48小時(我通常畀佢飲一日就算),餓死d菌就可以畀toast/粥等好簡單,易消化嘅野佢食。

我個女之前兩個鐘嘔咗三次,畀葯佢食佢都嘔返出嚟,我都無同佢睇e生...因為e生講嚟講去都係嗰兩句,最多開葡萄糖水畀你

另外,如果小朋友發緊燒,可以keep住畀退燒葯小朋友食,等佢無咁興

依以上方法做小朋友就好快無事~

4 comments:

  1. 唔該晒, 下次等我試下先.

    ReplyDelete
  2. hello .its my first time to visit yr blog.
    如果我係英國.我只睇homeopathy

    ReplyDelete
  3. 前几日, 敏敏流鼻水睇醫生時, 順便問醫生話想攞止瀉藥俾敏敏, 以防旅行時不時之需, 點知醫生話幼兒唔食得止瀉, 因為佢哋腸胃很薄. 反而要停奶, 只食其它嘢, 我諗可能係用這個方法去餓死d菌呱.
    [版主回覆03/22/2009 03:33:00]我e生都係咁講...乜都唔好畀bb食,餓c d菌 所以咪話淨係飲lemonade囉 係呢,你幾時同去邊度旅行呀?

    ReplyDelete
  4. 但香港有 flat lemonade 買的嗎/
    [版主回覆03/27/2009 14:44:00]flat lemonade即係無氣嘅雪碧/七喜 買支雪碧或七喜返嚟搖走晒d氣就得㗎啦 我喺英國都無flat lemonade,都係喺士多買支七喜返嚟搖到無氣咋!

    ReplyDelete