Wednesday 29 September 2010

英國生活,由此開始

好多謝大家支持!以後我會更有心機講講我喺英國既有趣事


呢篇係第一篇


不如講下我點嚟咗英國生活先啦


話說我自細都想喺外國生活,但係只係去過美國同加拿大,未去過歐洲


我自己都估唔到自己會嫁個英國人


我嚟英國前我對英國係一無知既,以為英國同美國係差唔多


但原來係好唔同架!!!(遲d會詳細講)


當年結咗婚後十日就飛咗嚟英國同6299一齊住


(我一路都喺hk,未試過喺外國讀書架)


嗰時一住就住咗兩年半...


喺英國,同6299同住既情況唔咁常見架


佢地好講求私隱,仔女大咗都會主動搬出去住


呢到都幾重稅架,但係福利好,退休金多,所以老人家老咗都唔洗仔女供養


同香港既情況真係好唔同!


同6299住既日子唔難過,佢志仲教識咗我好多野


99教咗我好多湊小朋友既技巧,62講咗好多以前英國係點既野畀我聽(好有趣架!有時間再同大家分享)


...講住咁多先


遲d再講過!


No comments:

Post a Comment