Friday 24 September 2010

英國一週生活淺談

好感激表嫂,寄咗部netbook畀!


我而家可以打中文啦!


呢個星期真係好忙


星期日靖翹咳得好勁(己經咳咗兩三個星期,但係到星期日轉差),仲咳到嘔


星期一無畀佢返,帶咗佢去睇e生


仲去咗圖書館,leisure centre,children centre同銀行


諗住去開埋戶口,點知去到先知開戶口係要約make appointment開既-.-


放是約咗星期二下晝


去睇睇e生時靖翹又咳得無咁勁,e生都係例牌calpol,calpol同calpol-.-


星期二接咗靖翹放學後就好趕咁又行返去tenterden,去銀行開戶口


開完戶口買埋alex份生日禮物就急急腳跑去接埋影曦放學


真係好鬼趕!唉!鬼叫我無車咩


星期三朝早見影曦班主任,佢話影曦適應得好好,好聽話,識到好多朋友仔


影曦學校而家先教1-10,我同老師講影曦識數到100架啦


仲識加減數,同個位2倍乘數


a-z識晒讀音同拼音


佢真係呆咗,問係咪佢喺hk學呢d野,仲學埋中文


學校有學中文同英文但係數就我教既(唔係刻意教佢,係一路玩,一路自己學)


而家老c比久前更了解影曦,真係好!


喺英國教小朋友係因材施教


小朋友全部都係同齡既,但程度可以差好遠


呢到既學校好鼓吹小朋友睇書


好似影曦學校咁,逄星期一三五都會換書


初初睇既好簡單,只有圖畫


目的係要小朋友講出書中故事,增強佢地既表達能力


佢地係用oxford tree既,hk都有.


高年級既學生一班內可以有差幾級既小朋友架!


影曦而家讀緊year r, reception


無課本既.佢地每日返學都係玩玩玩


但係佢地學到野架喎!


year r既主旨係learning through playing.


又無功課做


唯一一樣要會做下既,係一本叫home/school diary


本野你以寫咩都得


可以係平日你同小朋友喺屋企做咩,呢個星期做咗咩特別野,又或者喺學校以外你仲上咩堂呀咁,令老c加了解你既小朋友


小朋友都會喺學校做d野貼上去,好似一本成長記錄册咁架


比起hk真係輕鬆好多呢!


好啦...講講下唔知講咗去邊添...


星期四,影曦學校有PTA(家長教師會)


我膽粗粗走咗去開會


加埋我,得5個人...嗰兩PAIR人仲要係玩開,全部都識得既...


但係好好彩,得都畀到唔少意見佢地,佢地都接納咗,可能會實行呢!


我係喺HK都無參加PTA,居然過到嚟呢個雞同講既地方先參加


覺得自己有D勇!


星期五...今日去咗靖翹學校同班英國小朋友講中文故仔


佢地聽得明幾多唔重要,其實都係想畀小朋友意識到呢個世界上仲有好多跖唔同既語言啫


到最後個個小朋友都有起身做動作,反應都唔錯!


希望下次再同大家玩過啦!


呀係呀...我仲喺靖翹學校仲埋圖書管理員hehe


你睇我幾極融入呢個社區!


真係要佩服自己既熱心!!!


5 comments:

  1. 我都好佩服你,勁!
    [版主回覆10/01/2010 18:15:00]除咗多謝,我都唔知講咩好囉

    ReplyDelete
  2. 你真係好快適應,好鬼死佩服你。
    [版主回覆10/01/2010 18:17:00]梗要啦
    嚟得嗰一年,要玩盡佢嘛!

    ReplyDelete
  3. 好欣賞你積極的態度呀! 我都寫個'服'字比你!
    [版主回覆10/01/2010 18:17:00]多謝你個服字
    咁我畀兩個字你:多謝!

    ReplyDelete
  4. 後英國既生活始終無hk咁rush, 小朋友的學習又有大發揮加創意,而你又可以多d時間融入社會,真係好好好事....恭喜,,加油...
    [版主回覆10/01/2010 18:19:00]都係架,佢地會好鼓勵小朋友有自己主意,諗多d,思像力都好d!
    我係即極識緊朋友,但未有邊個係熟架囉

    ReplyDelete
  5. 妳同影曦都好叻,係hk番過學唔同啲嘅。
    叫佢好好enjoy school life.番到hk....another story la.
    [版主回覆10/01/2010 18:22:00]呢d野就到時先諗囉
    (但係一諗到佢由小學跌返去幼稚園,好似畀人降職咁-.-唔知佢會點諗!)

    ReplyDelete