Thursday 30 September 2010

CAKE POPS

有一次去farmers market見到人地賣d蛋糕有支棒,好似珍寶珠咁好得意


好奇之下喺網上搵到點整


原來呢d叫cake pops~


睇下我點整啦


(聽日係影曦學校既cake sale,好多家長都會整蛋糕,賣到既 錢會去咗家長教師會,用嚟幫學校添置器材)



材料:


任何一種糕recipe (我用咗betty crocker既朱古力蛋榚mix!包攪掂唔洗煩)


frosting 一罐 (我用咗betty crocker既朱古力icing)


朱古力一排


做法:


焗好蛋糕待涼後整碎佢(如果大家喺hk無後蛋糕既,可以考慮買蛋糕咁整碎佢)



加入frosting


少少少少咁加,我只係用咗半罐,都已經夠濕


(我上網睇嗰d 人整,有人落晒成罐,有人落2/3罐)


之後放d mixture入雪櫃雪15分鐘



攞出嚟後就搓成一個個波(我唔記得影相-.-)


搓好晒又放入雪櫃雪多15分鐘


喺呢15分鐘,就隔水整融d朱古力



d朱古力一融咗就快快手用竹纖吉落個波再點朱古力


真係要好快手,如果唔係d朱古力好快杰,點出嚟就唔靚


我就係掛住影相,攪到下一批樣樣衰衰咁-.-



點完就由得佢咁乾


我仲加咗少少銀落,懶靚咁


d點得樣衰d既我就加咗糖霜喺面遮醜


建議如果好似我手咁慢既人,最好就唔好點朱古力


點(糖霜加水)會易控制同靚d,仲可以加唔同顏色!


我喺網上見過人地生日蛋糕係用發泡膠整,絲帶圍住圓形發泡膠咁整幾層


上面就插滿咗唔同顏色既cake pops


咁就唔洗切蛋糕,個個小朋友都有一支~



No comments:

Post a Comment