Sunday 26 September 2010

好友天TINA嚟探我地呀:)+第一次買飛搭巴士-,-

中學時代好友TINA喺喺St. Martin 讀咗一年,仲有兩日就飛返hk啦


臨返港前佢由LONDON落咗嚟搵我地
佢好有心,我每生一個女,佢都會喺LONDON專登嚟KENT睇我地一次~
第一次嚟,影曦得7個月,仲未識爬;第二次嚟,靖翹得半個月大,一PAT野咁;今次嚟,舒韻都係個7月大~
今日講咗好廣東話,講得好暢快!謝謝天娜:)
我地返HK再見!


我地約咗去headcorn,佢搭火車嚟,我搭巴士去(我都係第一次喺英國搭巴士咋!)


我地去咗一間local pub食英式full breakfast:)


full breakfast有d咩?


下呢張相就知...


 



今日靖翹無返學,第一次走堂!


呢到既巴士成個鐘一班,我去到headcorn後會趕唔切返嚟接佢,唯有走堂...


第一次喺英國等巴士...


巴士好鬼貴,20分鐘車程,來回共6磅!


呢到d人一到65歲(無記錯既話),搭巴士唔洗錢,會有張巴士證架


學生要搭既多數都會買月票/星期票


其好似我咁唔係成日搭既人就要一上巴士買飛!


係企喺入口同c機買囉,真係勁慢!相比起hk有octopus...直係差好遠!


同埋...呢到d巴士好舊架


hk既巴士真係新同乾淨好多好多!



我地食完個full breakfast勁飽!


去公園玩玩



之後就周圍逛下...坐下就各自返歸


今日講咗好廣東話,講得好暢快!謝謝天娜:)
我地返HK再見!



tina今日畀咗d畫具我
返到屋企拆開晒先知原來畀咗咁多野我!!!
water colour, acrylic, pastel, oil passtel, 水溶性木顏,水溶性蠟筆,畫筆...仲有好多珠仔!!!真係有排我玩!!!
oh,仲有月餅!我今年無成過月餅,估唔到仲有得食~多謝晒呀^.^



No comments:

Post a Comment