Sunday 20 June 2010

徵文比賽頒獎禮(我完全miss咗!)+掃玩具

話說幾日前我收到電話,話我喺徵文比賽得到優異獎
徵文比賽頒獎禮喺星期日。我會到...
點知尋晚同班中學同學山去玩玩玩...玩到4點半先返到屋企上床瞓
點知就咁瞓過龍
老公又唔太願起身
結果我一個拖晒三個去JCCAC
地鐵站無lift上地面,去到JCCAC又搵唔到lift...
兩個大女自己行樓梯,我咩住舒韻,再拖住架孖車上樓梯...
你都咪話唔狼狽!
我行樓梯行到得返10級到,先至有個有心人幫下我咋...我自己拖咗6節樓梯呀-.-

剩係上地面都攪咗咁耐...
個頒獎禮我完全錯過咗!
去到人地已經影完大合照啦T.T
只能怪自己太懶瞓啦!
不過都影返幾張相啦
之後老公先趕上嚟搵我地
係,無錯...我最需要佢時佢係唔喺到㗎囉-.-
算~因為之後我地行咗去又一城,全程都係佢推車嘅~算佢啦!
我地去咗KFC食野
前排老公同事夾份送咗成千蚊玩具反斗城嘅現金券畀舒韻
今日一於一次過用晒佢嚟買野(你知啦...舒韻係第三個,我屋企真係乜都有㗎啦,所以都係買玩具畀大嗰兩個好d)
我地定咗,佢地每人可以有三百蚊買野
老公教緊佢地嘅三百蚊可以買到乜
結果我地買咗...
真係滿載而歸~

No comments:

Post a Comment