Wednesday 30 June 2010

香港電視塗毒了我們(尤其是小孩!)

最近喺電視到睇到幾樣野...令我對香港電視好無信心

懇請各家長留意自己小朋友睇緊咩電視/電影(就算係兒童台,都唔係成日啱細路睇㗎!)



1.我擺明平時係絕少睇無記

點解?一睇就覺得自己IQ低咗...劇情返炒再返炒...

最近仲有套Janet Bin,我睇到毛管楝>.<

一見到要即刻轉台...



2.唔止無記,總之中港台日韓劇我都無睇...

自從畀我老公洗腦後,我先意識到自己被呢D劇集"熏陶"到不知所謂

例子一

兩夫婦鬧交,個女嘅就帶小朋友走返娘家

我自小因為睇得電視多,以為咁係理所當然

但而家先知...咁係幾咁幼稚!

兩個大人喺小朋友面前鬧,好影響小朋友嘅心理

佢地可能會行為異常

個媽咪帶埋小朋友走,更加令小朋友覺得逃避係啱嘅

(較好嘅處理方法係,等小朋友瞓咗(減低對小朋友嘅影響),兩公婆傾啱佢為止。鬧係無用㗎,記住係傾!唔好咁激動,激動對整件事係無幫助㗎!大不了,大落街冷靜下再傾過。而唔係郁d就話要返娘家!)

當然見到d咁嘅劇情,都同返小朋友講,鬧交係唔啱,咁走咗去都係唔啱㗎!

例子二

情侶鬧交,無論係邊個錯都好,一定係男嘅氹返女

嗱嗱嗱!港女咁咪咁出嚟㗎囉!

見到咁嘅情況,記住同小朋友講,邊個做錯就邊個認錯!

(某情度上,我覺得呢d係中國文化。但係係唔好嘅文化...唔應該保存...)




3.我屋企長期開住HBO之類嘅NOW台,我成日都會聽到人用英文爆粗!我唔明呢d刻集/電影,係點過廣管局㗎囉!!!

大部份時間,F-word cut 晒,但係比F-word仲要粗口嘅CXXT,係完全無cut!

仲有ballxxks,dxxk之類嘅粗口...只係cut個F-word有咩用???



4.有次上左朋友屋企,佢地睇真情

嗰集咁啱就係講靜川畀人追,靜川爬出窗逃走,之後畀人扑頭...墮樓

呢d咁嘅場面...安排係兩點播...唉...

你話我點敢畀D女睇無記呀






5.諗住畀亞女喺屋企睇崖上之波兒

見到I級,諗住實得啦

好彩嗰次陪住亞女睇咋!

我先可以從旁指導

有一場係講宗介攞住載住波兒個桶去河邊,有人叫佢都扮聽唔到,一直照去

波兒跌咗落河,宗介即刻落水諗住救返波兒...同時間,水開始漲,宗介愈行愈深...

好彩有個大人捉返宗介上嚟先無事

如果一個三歲嘅細路,遇到個咁嘅情況,我諗佢都會好似宗介咁落水!

好彩我同D女一齊睇,可以同佢地講到唔可以人地叫你都唔理,扮聽唔到

唔可以自己走落水...

只係短短嘅5分鐘,呢兩樣野已經可以足以令小朋友學壞

我唔係誇張呀...記得老公同我講過,child play2喺英國禁播(當年好似係IIb,但係有d家長唔理,照畀小朋友睇),就係因為曾經發生過有兩個分別8歲同10歲嘅小朋友,喺超市帶走咗個歲半嘅BB去間廢屋,然後用石好似電影劇情咁擲死咗個BB

你會估,10歲嘅細路應該會懂事啦?!原來唔係㗎...



5.我老公有個習慣,就係畀d女睇戲前,佢盡量都會睇過先

帶D女去戲院睇戲前,有可能嘅話,佢都會自己睇咗一次先,之後先會帶佢地去睇

可能你會覺得咁好傻,但我覺得佢好細心

記得batman﹣the dark knight出時,佢見過有大人帶個5歲嘅細路入場睇

佢都O晒咀...



你地聽到我咁保護D女,梗係以為佢地好細膽

我兩個女其實要比同齡嘅小朋友大膽得多!

就係因為佢地知道電視嘅野唔係真,唔會模枋,所以唔會驚

佢地完全唔怕黑

睇到D我地以為佢地會驚嘅野,佢地反而只會一笑置之~仲話我地傻,嗰d係假嘅,唔係真㗎!



No comments:

Post a Comment