Wednesday 9 June 2010

映灣靚太聚@我屋企

Bowie星期六就搬啦:(
Nat nat下年喺市區返學,所以要搬出去
James下年又係喺市區返學,Joey一家又要7月左右搬
8月尾就到我飛英國
唉~愈嚟愈少人啦...
各位~facebook見啦!

大家上嚟我到聚一聚~以後好難得會咁齊人
(可惜Macy一家又飛咗英國)
一人整一樣
(不過我今次整咗好幾樣呀~)
好多野食~好飽好飽呀~
我同小朋友整曲奇
係樣衰d...但好好味!
難得一張合照~

2 comments:

  1. 好開心...見到都想離一齊玩

    ReplyDelete
  2. It's really happy!下次約埋我,就嚟見唔到妳啦,妳幾時得閒,上嚟同bb玩同影寫真呀,我買咗新相機講真。
    [版主回覆06/15/2010 00:04:00]不如搵日放咗學你上嚟玩啦~ 下星期好無?叫埋澄澄嚟呀~

    ReplyDelete