Wednesday 23 June 2010

尋晚發燒,今日無返學~狂做家務+玩泡泡

尋晚影曦燒完,今朝已經無燒
不過見呢期手足口咁勁,都係畀影曦留多日喺屋企啦~

食完飯,影曦問我可唔可以睇電視,我話唔得,叫佢去玩具房玩,我去做家務。點知個傻妹話唔想玩,話想幫我手做家務!於是成個晏晝,影曦同靖翹幫我做左好多好多家務~

影曦幫我掠衫
靖翹自己走入房攞wipe抺枱!
佢將d野移晒去梳化,再攞起枱上嘅野,少少少少咁抺,真係抺得好乾淨㗎!
佢梗係平時睇得我咁抺枱多學識咗^^
影曦自創嘅掠毛巾法:
先將塊毛巾掠喺手脾,再穿個衫架入去
我都係第一次見人咁掠床單!
真有創意~
影曦咁掠完之後,我一掛出去就跌咗落地啦-.-
佢真係識摺㗎
做完家務
大家一齊玩泡泡~
玩完...
又要抺窗同抺返個地㗎!
佢地仲爭住抺窗!
後來佢地講掂數,話take turns!
未見過有人會爭家務做㗎囉!
做完後...佢兩個仲問我...有咩做呀?
佢地真係做到上晒癮呢

No comments:

Post a Comment