Wednesday 16 June 2010

心。深情

有人話互聯網令人無私癮,但係大家都係選擇性咁放野上嚟啫。
人地睇到既,其實只係你想畀人地睇嗰面。
內心深處既真實感受,只有自己呢!

呢排心情異常反覆,可能因為知道自己要離開香港既日子愈嚟愈近。
我要面對現實...過多兩個月,所有問題我都要一個人面對。
我將會係一個單親媽媽
呢個轉變實咗太大
雖然已經冷靜咗好一段日子
但日子愈嚟愈近,我就愈頽
好想珍惜現在,但又做唔到...

*我老公上兩個月喺fb同呢到禁咗我言,所以我咁耐都無講過我自己嘅近況
請唔好喺fb咁張揚,我唔想畀佢知道我又喺自己blog到講佢
我只想,有自己嘅一片小天地


1 comment: