Saturday 26 June 2010

凱鈴婚禮

對上一次見凱鈴,我諗係我嘅婚禮啦!
都5年前啦!
5年間我已經係二個囡囡嘅媽咪
5年後,見到佢結婚~真係好戥佢高興呢~
其實同凱鈴都"失散"咗幾年
係佢上個月喺Facebook到搵返我~
今日雖然落雨,出到尖咀都幾麻煩,但我都堅持出嚟
話晒結婚,一世人一次,點都要到嘅~
特別要多謝老公陪我嚟,等我唔洗落住大雨一湊三咁出去^^
搭巴士出去~
舒韻好大個頭呢!

daddy同影曦同靖翹玩...扮瞓覺hehe
舒韻好似仲大份過影曦@@
進場啦~
祝羅生羅太新婚快樂!!!
題外話:
影曦見到個花女,佢問:why can I do the same?
唉...佢開到聲想做花女啦!
親戚朋友們,請快d結婚!畀我個女做下花女啦!

No comments:

Post a Comment