Monday 29 June 2009

梅窩遊+返到屋企...

我嘅家人尋晚喺梅窩嘅銀礦灣酒店book咗三間海景房
本來諗住尋日入去join佢地玩,點知東涌落雨落到見唔到個海!心諗...梅窩都唔好得去邊啦
所以我今日先帶兩個女去梅窩
佢地都係第一次去咋
搭巴士時見到好靚嘅長沙~遲d一定要再去過先!
一去到就落咗沙灘玩
砌咗條魚~係我亞媽嘅傑作!
家人都係酒店到落晒嚟睇我兩個女玩~
我地仲放風箏添!
我放風箏都有一手㗎!
上返房沖個涼,靖翹就好歎咁坐喺到睇海景-.-八妹仔!
去退房啦!
佢地都係第一次去梅窩
見到乜都覺得好新奇呀
返到東涌,佢地兩個都攰囉...兩個都要人咩...
一返到屋企,個個呢晒喺玩具房同佢兩個玩
我拉咗佢地出廳
攞咗個dressing up box出嚟...
靖翹就話要做sleeping beauty 啦!
無頭髮嘅Princess Aurora!
影曦第一次著呢套美人魚outfit(我買咗成年㗎啦!)
佢又著得幾好睇喎!

1 comment:

  1. 係呢,突然唸起,咁你訓練兩個女講純英文?還是中英都講架?
    [版主回覆06/29/2009 23:59:00]因為我大女頭兩年都係喺英國生活,所以佢只識英文 而家好少少啦!佢都識聽d中文,不過都係用英文答囉 9月佢會返幼稚園,係本地嘅普通幼稚園 到時佢一定要全程聽晒中文!哈哈! 我相信咁...應該會迫到佢講多d中文呢! 而細女都係英文多 我估佢大大下就會講多d中文㗎啦~

    ReplyDelete