Saturday 20 June 2009

如何教BB自己乖乖地坐著餵食


我大女16個月識得自己食飯

細女就11個月就識



影曦同靖翹自食rusk開始都係坐慣highchair,所以佢兩個食親野都會咗坐係櫈到
highchair 有安全帶,靖翹無得走佬(KFC同pizza hut嗰D highchair 無帶,靖翹成日都爬出嚟架!!!)




喺兩個女4個月大時,我就開始畀佢地食rusk

呢種餅係4months+架

仲可以加入好到畀bb食

可以做baby's first solid food



到咗5﹣6個月我兩個女都己經自己揸住食finger food 食得好好!

之後我都有畀多士/排飽嗰d佢地食


佢地7,8個月時己經畀個羹佢自己揸住食

初初開始我會準備三隻羹
bb一手一隻,我一隻
我會一路餵,佢自己又會一路試「不」
初初係會好污穢,但呢個係必經階段

我唔會用粥同佢練-太稀難控制
我初初用YOGHURT畀佢自己玩
要用好杰嗰D (英國嗰D比HK嗰D杰好多)
又或者用飯+汁,總之會痴住個羹既野啦

咁就無食粥仔咁污穢
你怕地下污穢,可以鋪一張簿嘅膠墊/報紙喺highchair底,食完就可以用水沖一沖就得,唔洗成日抺地(mothercare有d咁嘅墊賣,但我諗普通墊都ok),用報紙就咁掉咗佢就得
記住唔好怕污穢,佢做得好要大讚佢

我初初都會拎住佢隻手咁餵佢,好快佢就會有意識知道係點



影曦嗰時成日倒轉個碗
我要用tommee tippee出既easi-mat,痴住張枱先得! (有個吸盤吸住個膠碗架)
但靖翹反而好少咁玩個碗,張MAT我都無用過(因為見咗-.-)



我個女而家仲好鐘意餵我食飯呢!
起碼可以train下佢手碗嘅控制



我地呢班0708嘅媽咪當年都討論過

http://www.facebook.com/photo.php?pid=1266578&l=ac7235c86b&id=654084318

No comments:

Post a Comment