Thursday 25 June 2009

飲茶

同孖女+macy去飲茶
Justine要同靖翹坐


你睇佢地一齊側頭影相 
勁攪笑

Stephanie 同影曦要一齊坐 
我同macy就坐喺兩個女中間~perfect!
飲完茶去咗買珠仔 
一返到屋企佢就話要串珠仔畀孖女!

串串下佢居然同我講 
Mummy, I think I am a bit tired. I need to go to bed. 
跟住我話叫你自己上床啦 
佢真係走咗入房瞓!(佢平時唔瞓晏覺㗎!) 
之後亞妹醒咗 
走去叫家姐起身

佢仲講"grapes" 
叫家姐起身食呢!
靖翹一起身見到咁多條手鏈,一次過戴晒! 
八妹仔!


1 comment:

  1. 哈哈哈, 妳哋係唔係去咗富東飲茶啊?? 我哋以前都成日去嗰間, 不過後嚟99話D嘢唔好食, 就轉咗去另一間啦. 我依家住係青衣, 去東涌都好方便. 不過依家好多時都係99佢哋過嚟多, 但係都會間唔中返下去99屋企食飯, 氹下老人家開心. 下次如果返去搵妳啦, 我應該仲有0708媽媽份contact list係度.
    [版主回覆06/27/2009 19:46:00]我地係喺富東飲茶呀 我都係第一次去咋 d野食都Ok呀~ 不過諗緊下次去嘅話就去機場terminal2嘅潮樓 12點前埋單或者2點後嘅下午茶有六折呀! 超抵! 不過我而家都係諗下啫... 我電話唔知有無改到 你可以留個email畀我嗎? 我send我電話畀你呀!

    ReplyDelete