Thursday 26 March 2009

睇e生+食kfc+上ballet

影曦尋日撞親個頭...
佢跑跑下仆到,再好似超人咁飛咗成呎,再撞落塊鐵版到
我無見到...因為老公同佢游完水後落去買雪糕時發生嘅
點解會發生咁嘅事?
話說影曦見到朋友仔有拖鞋著,又話要一對咁我咪帶佢去街市買對囉
但街市又無,得對冒牌crocs,咪買咗畀佢,$28
老公平時唔畀我買唔係clarks出嘅鞋...
本來同影曦講好咗,呢對鞋係for屋企著嚟玩,點知返到屋企佢同老豆講數,咁以後對鞋只可以出街著
唔知係咪冒牌嘅關係,影曦著親呢對都成日跌
尋日就係因為著咗呢對crocs跑,所以仆親
返到屋企,畀咗杯雪糕佢食,我又畀咗個cuddle佢先
至收到聲
撞親之後老公同佢check咗﹣睇下佢凍唔凍,怕唔怕光,有無頭痛
佢都話無咁咪囉咗d冰嚟同佢「呼」,呼完就會散腫(呼咗15分鐘左右)

問咗99意見,決定都係今日睇下e生,e生話如果撞親個頭,頭6個鐘都無事發生,咁就無咩事,之後嘅18個鐘發生時嘅機會就會好微
睇完e生,睇完e生去食KFC之後就去clarks買咗對涼鞋畀佢
我靜雞雞掉咗佢對冒牌crocs涼鞋!
我以後都唔敢買non-clarks嘅鞋畀佢著...


呢個人仔相當攪笑
影曦唔肯畀我影正面-.-
因為無帶孖車出街,所以我迫佢兩個行
我問影曦想搭shuttle bus 定行返屋企
佢話行,咁咪行囉...
對我同佢兩個嚟講,係又一挑戰
的住兩個女無bb車其實好係野㗎
追追下又攬下
返到屋企就準備上芭蕾舞啦!
「傷重」嘅影曦
其實e生同我講佢唔洗貼膠布㗎
不過影曦話貼咗佢會好快d喎...@.@傻妹!
今日老公畀咗本手冊我地,影曦有好多個貼紙呀!
上一堂就咁多,佢上堂一定係好乖^.^


2 comments:

  1. 佢地真係好中意攬攬..,,好熱情,,真係好開心~ 個頭無事arma<>>??上次ayane係撞親個臉豬,,影曦好在撞到額頭者~如果五係五令女嫁喇~
    [版主回覆03/27/2009 14:45:00]希望無疤痕啦,因為而家都仲有一條線喺塊面到-.-

    ReplyDelete
  2. 哈哈~仲有,,,nene都有一件一模一樣既"群",,佢係粉紅色嫁~ 好似見到好多bb都有tim~
    [版主回覆03/27/2009 14:45:00]我都見過nene著呀~ 好靚女~!

    ReplyDelete