Monday 30 March 2009

旋轉木馬蛋糕﹣1

旋轉木馬蛋糕

材料:
兩條瑞士卷
一包棉花糖
一盒糖霜
少少水

整咗個蛋糕先 
瑞士卷切開三等份 
第一份放碟嘅中間,第二份就拆咗佢,喺第一份嘅外圍卷

咁就攪掂個底 
卷得唔靚唔緊要,無人會睇到!

我今次想試下用fondant,所以上網搵下點整 
我都係第一次整咋!!! 
fondant: 
先加少少水入可放入微波爐嘅容器(玻璃會好過膠) 
加入棉花糖 
叮1分鐘 
攪下佢,如果棉花糖仲未溶晒,再叮20﹣30秒(如仍未溶,重覆叮20﹣30秒直到棉花 糖溶晒)

加入半包糖霜 
如果呢個mixture仲係太黏,再加多d糠霜,直到杰


洒d糖霜上枱,你對手都要沾上糖霜,以免痴手 
喺面到都拪d糖霜

切開一半待用,另一半就6到佢咁 
6到佢圓啦 (我屋企都無6,所以我係用保鮮紙包住廁紙筒咁6)
我細個玩紙黏土好叻(無計啦!細個跟媽咪返公司無野做,媽咪就會畀紙黏土我地玩),所以 手作嘅野,我都有一手~

小心攞起塊fondant,鋪上蛋糕
用刀切邊,用羹背將邊收靚佢 
下層蛋糕攪掂

而家整上層 
由於我係邊整邊諗...所以一開始無講低,要用mixing bowl 添! 
唔好意思! 
因為我想個頂嘅型靚d,所以我搵咗個碗裝嘅(如果唔係,大家重覆以上步驟整多個for上 層嘅蛋糕就得) 
放少少糖霜落去,咁就唔會痴底 
6多塊圓嘅fondant

放埋落個mixing bowl到

用之前同樣嘅方法去砌呢個圓,不過無咁之前嗰個咁厚,同埋外圍嘅蛋糕都係薄d,因為個碗 有孤度 
(注意呢個係會比下層嗰個細少少)

我cut咗塊紙皮(要夠硬support到個蛋糕喎!) 
比碗內嘅蛋糕細少少,再用踢紙包住

見唔見到呀? 
個底係比蛋糕細少少,蛋糕突咗條邊出嚟 
按住佢,反轉

因為之前喺碗到加咗糖霜,所以好易就反到出嚟 
整到個dome啦 
我都鬆咗口氣...話晒第一次整,乜都試下嘛! 

口果有人屋企有焗爐,可以放cake mixture落呢種mixing bowl到bake 
焗完中間水平咁切開,上半就會好似呢個咁,下半會好似我之前整嘅base咁~仲簡單!

放落隻碟到 
因為有d會突咗出嚟,用羹背加少少水磨返滑佢

攞個廁紙筒,用錫紙包住佢 
度咗個下層蛋糕嘅深度,掃少少水喺嗰個深度以上嘅部分,又用fondant包住佢,連接 位又係用羹背整平佢


插入去
揉咗一條長幼條,圍住連接圍,咁睇落會靚d 
試下放埋上層嘅上去.都ok喎


因為每篇文章只可以放20張相...
請大家去旋轉木馬蛋糕﹣2到緊續睇啦!







3 comments:

  1. Thanks a lot ....... 等我試下先
    [版主回覆04/07/2010 20:11:00]唔洗客氣^.^

    ReplyDelete
  2. CraZy Katie~曦媽咪30 March 2011 at 22:52

    好靚~好有心機呀!!!
    [版主回覆04/02/2011 07:51:00]謝謝:)

    ReplyDelete
  3. 唔好意思,我想問d珠仔食得定唔食得架? 因為我對整cake毫無常識!

    ReplyDelete