Tuesday 10 March 2009

影曦上芭蕾舞班

影曦由出世到而家都係由我照顧
我無試過放佢任何playgroup/creche跟住自己走咗去
今次真係第一次
好感動呀!!!
佢終於大個女啦!!!
而且佢無喊,係一個好開始
佢著住條裙好靚呀!
影曦同stephaine, justine同amelia都係同班~
放學同好朋友一齊走


上完第一堂,影曦好靜咁走出嚟
問佢學咗d咩佢話"i don't know"
一個鐘意後,佢無啦啦同我講,"i did jumping in ballet class!"
佢就係咁慢熱
第一堂完咗後我都無機會同老師傾計
上第二堂前老師問我
其實影曦想唔想嚟上堂㗎?
我呆一呆...影曦成個星期都講緊話要上芭蕾,顯得好興奮
老師話佢上個星期企喺角落頭,到佢想join時先join,無跟大家跳
我真係唔知!我仲以為佢好enjoy上堂添
上完第二堂時,老師又同返我講
影曦今次跟得好足,乜都做晒!
我諗影曦都係嗰種一開始就要坐埋一邊觀察,到佢知道會有d咩發生先會放膽做
呢d就係影曦嘅性格啦!

2 comments:

  1. 小朋友個個性格都唔同, 第二堂已經跟住跳, 証明已投入左, 好的開始.
    [版主回覆03/12/2009 00:58:00]係囉,第一堂我個女都唔知咩係上堂 我估佢第一日返學都係會咁... 哈哈!好期待佢9月返學呀~

    ReplyDelete
  2. 你係邊到學ballet ar
    [版主回覆04/05/2009 21:32:00]cc會所 $60蚊一堂到

    ReplyDelete