Friday 20 March 2009

學好英文要學phonics


學phonics咗除咗對英文串字好之外,小朋友見字就會識讀
學phonics嘅目的係令小朋友對睇書產生興趣。睇多d英文書,理解能力好,文法會好。
Piers以前教嗰間幼稚園有教,佢而家教返嗰間學校嘅直屬小學。佢d P4大膽到企喺全班面前讀故事書,就算未見過嘅字都拼到出嚟
我而家都教緊我個女phonics,希望佢第時英文都會唔錯

我用緊嗰本書叫jolly phonics,係我老公喺英國教書時攞返嚟嘅
英國大部份嘅學校都係用呢本書
每個字母嘅發音都會有個手勢做埋,幫咗小朋友記得字嘅發音
好似t嘅讀音﹣條脷頂上排嘅牙,而後輕輕吐氣
每次發音個頭都拎左右咁
好似睇緊tennis咁,所以個頭會兩邊拎
我同我老公做畀我兩個女睇,佢地覺得好攪笑,就會跟住做㗎啦!


我自己細個無學phonics,所以我而家都邊教我個女,邊學緊!
佢本野到有幾字母嗰d page係畀人copy出嚟,畀小朋友填色,加深佢地記憶
唔洗做練習,只係做手勢,小朋友會得好玩d~






http://www.jollylearning.co.uk/
呢個網頁有晒佢d product
我有嘅係佢本handbook.啱啱under20磅(約$220)
佢仲有好多相關嘅product
但係香港邊有有得賣我就真係唔知﹣。﹣
oh,啱啱先睇到,喺英國個網到買好貴
你可以去search下其他網站,會平d
要睇埋個delivery charge...有時都幾多下㗎!
http://www.amazon.com/Phonics-Handbook-Print-Letters-Jolly/dp/1870946952

最近見到淘寶都有得賣,唔太貴
大家可以去淘一淘!


仲有另一個我老公教嘅學字方法
用flash card~
每張卡得一個字,黑白,無圖畫
字係每日常用嘅字,好似the, here, there, had, by, at...咁
每日五張,攞起嚟讀畀小朋友聽,等佢都讀出嚟
久而久之佢地就會記得d字
到佢地睇書時,大部份都係呢d字佢地就會睇得有信心,就會鐘意睇書
flash card其實仲有好多玩法,上網search 下就會搵到~



講真...可以嘅話,我就送我個女去一間有教phonics嘅幼稚園讀,咁我就唔洗自己教佢啦~

1 comment: