Tuesday 10 March 2009

觀星樂

有一晚見到個天咁清,不禁出露台觀星
好鐘意一個人睇星
可以自己一個諗好多野
愈睇愈覺得自己赻小
今次星圖都唔洗用...因為屋企向北,北面嘅星...嚟嚟去去都係嗰幾個
見到北斗七星(大熊座嘅尾巴)嗎?仲有北極星
記得喺英國時我時不時都會喺花園睇星
成日都會見到銀河
用肉眼都可以見到仙女座星雲,七姐妹星團咁
喺香港都可以睇到...不過真係要去到好避嘅地方囉-.-
好掛住英國嘅星星呀!
英國嘅星空~我夏天會嚟搵你㗎!

2 comments:

  1. 您好!歡迎來到我的 blog ,每日都會有親子文章或學習分享。大家交流吓!

    ReplyDelete
  2. 我以前在英國讀書, 返香港後都未返過去, 我都好懷念英國的天空,環境和食物!
    [版主回覆03/12/2009 22:56:00]嘩!你就好啦有機會喺英國讀書~ 我今年暑假會返下去 我好鐘意嗰邊嘅星空,但係好夜太陽先落山...都唔會有機會教我大女睇星添

    ReplyDelete