Thursday 26 March 2009

科學館

今日約咗kayi同佢囡囡nene一齊去科學館
去之前e飽個肚先
睇下你個人仔幾識擺pose
一叫佢smile就整個咁嘅樣!

今日落好大雨!
周圍嘅餐廳都要行上/落樓梯
唯有摺車,一手拖住兩個女上電梯咁去m記啦﹣。﹣
好狼狽!!!
影曦見到我影靖翹,又叫我影佢 
仲要扮鬼臉

呢個人就玩塞耳仔
我放咗靖翹個baby喺佢隔離,入到m記嘅人見到佢都勁笑!
佢地話佢兩個一樣喎

"where's the baby?"


去到科學館佢地就乜都玩d~
我地個身...唔見咗!
亞女...繼續努力!
佢兩個都好鐘意行呢條隨道
令我佩服嘅係,靖翹竟然可以行直線!
雖然只係坃咗個幾鐘,只係下面嗰層
但佢地己經好攰啦
要準備返歸
影張大合照先

靖翹讓坐畀nene坐
nene好可愛,我想帶埋佢返屋企呢!
開始玩到攬頭攬頸
影曦見到靖翹攬nene,自己都唔執輸,走去攬nene呢!

好好玩~下次再同nene玩過!

No comments:

Post a Comment