Saturday 30 November 2013

[非常珍貴]試用Pur Rose 天然玫瑰水

呢排我試用Pur Rose天然玫瑰水
佢同一般市面上嘅玫瑰水好唔同,絕無香精成分
佢係純天然100%玫瑰水,仲要係用傳統古埃及秘方提煉 ~ 每一公升玫瑰水要用最少40公斤玫瑰花瓣先至提煉而成㗎!每瓶均以傳統人手用柴火燃燒,緩慢蒸餾而成! 玫瑰精華完全提取, 燒17小時先可以完成一公升天然玫瑰水!佢用嘅仲唔係一般玫瑰花,而係採用生長喺山脈中一個六十英畝嘅玫瑰花農場之玫瑰花提玫瑰花農場之土壤被火山灰自然地施肥及被山脈泉水而保持濕潤,絕無污染,無需施肥及採用任何殺蟲藥,尤勝有機產品。早於二十年前,粉紅色、紅色、黃色和白色的玫瑰首先被種植。玫瑰水每年限量生產,尤勝有機產品 - 極其珍貴,世上少有,絕無任何化學成份㗎!
佢效果顯著! 能在短時間內提升皮膚自我修復功能,是女士們嘅恩物! 




附送袋仔,方便帶出街


使用方法:

直接於潔面後使用,成份即時滲透到肌膚底層,令肌膚得以平衡啟動肌膚自我防禦與修護機制,強化細胞,喚醒及重建皮膚自我保濕機能;刺激深層細胞,強化吸收力,回復肌膚原有的青春活力與光澤;為敏感膚質紓緩因肌膚乾燥引起的不適及打造清爽健康肌質。拍上玫瑰水後塗上精華素,令肌膚得以將精華素完全吸收,充分發揮其功效(很多女士即使使用各大名貴護膚品之精華素效果未能有效發輝,主要原因是肌膚底層油及水份不平衡,基層護膚做得不好所致。)




對於男士方面(尤其懶得護膚的男士)可以話是非常方便和簡單的護膚品,只需早、晚各噴一次、便可使肌膚得以改善,且效果顯著。玫瑰水有控油及保濕作用。於見客戶前噴上一次,可避免滿面油光,保持清爽形象,給人煥然一新的感覺。


好啦,等我試畀大家睇!
左:本來我隻手都幾乾下
中:噴咗Pur Rose天然玫瑰水
右:瞬間吸收,睇得到嘅滋潤~

我用咗都兩個星期啦,洗完面就噴一噴喺面,之後揸上面嘅野更吸收。呢排天氣咁鬼乾,我都有帶佢出街~我自己面油比較多,佢有控油作用~
淡淡嘅玫瑰花味,連我啲女都鍾意,都話要噴~
Pur Rose成分天然無添加,我都放心畀佢地用:-)
有時見佢地沖完涼,手腳有啲乾,都會用Pur Rose同佢地噴下手腳㗎!
老公呢排見我係咁噴,都不禁問我噴緊乜
我同佢講係玫瑰水,佢第一個反應係:「貴野嚟㗎喎!」
果然識貨!
Pue Rose天然玫瑰水話晒都用古法以人手燒柴,用40公斤深山無被污染嘅天然玫瑰花瓣蒸餾成1公升而成,限量生產,真係好矜貴㗎!聖誕就到,用嚟送畀另一半就啱晒!

最新銷售點:尖沙咀嘉拿芬道41-43匯理商業大廈Solo 9/F (地鐵站b2,恒生對面)

Pur Rose facebook專頁:https://www.facebook.com/PurRoseWater?ref=ts&fref=ts


網上訂購www.pur-rose.com/order-tc.htm或致電52663422 order


No comments:

Post a Comment