Friday 15 November 2013

遲來的halloween相!

其實Halloween前,我已經帶咗舒韻去J Foto Production影佢地以Halloween主題嘅相
我其實即日已經攞到相(Jenny 好pro好快手!)
但係我好忙...最終到而家先得閒post返出嚟
本來都諗住過咗Halloween唔post㗎啦
但睇返啲相,覺得實在太靚...一定要post!

呢到嘅背景任你砌㗎!
Echo自已砌咗自己名








掉波波呀!



請你食糖糖

 我都係留返自己食啦!

 掉你!




 我好奸㗎!hehehehe!




 到我出手砌野啦!
(其實係因為太好玩,我忍唔住要玩!)
 砌好啦!




我帶咗face paint, 本來諗住同佢畫隻美艷蜘蛛,點知佢話要畫骷髗頭!
平時我都會答應嘅...但係影相喎...畫返啲細啲嘅好啲
幾經辛苦,講服佢畫個無咁花嘅...
Monster High內嘅Lagoona Blue





























臨走都要影張扮型嘅-.-






1 comment: