Thursday 28 November 2013

Megeve beauty ~ i-lipo激光瘦肚

呢排我上咗去Megeve Beauty 到試佢地嘅新瘦肚機王i-lipo
一去到我就畀啲咁靚咁relax嘅環境吸引住啦~




等候期間,負責接待我嘅Fion 先沖咗杯薏米水畀我飲(好貼心的服務呢!)
佢話可以去水腫同排毒

我填咗病歷等資料就去咗...
磅重同測脂


我生完三個都無修過身-.-
足足放棄咗自己差唔多8年@.@
脂肪%都相對高
好啦~係時候入房啦


為方便做機,每次嚟都要換衫
第一次嚟更要影相同度身
先講解下i-lipo係乜東東嚟先



首先係用呢部機嘅4個pads放喺要減嘅位置
左右各十分鐘
感覺暖暖地,好舒服!我當然係瞓著咗㗎啦!


呢4個pads係會發出激光,打散儲存狀態嘅三酸甘油脂成脂肪酸+甘油





激光會打落皮下9mm至13mm㗎
(我覺得一啲都唔痛)




打散晒啲三酸甘油脂後,就會用呢個sucker...

吸吸吸吸吸
先係充血,刺激血液循環
碌碌作用係先充血促進生陳代謝、通淋巴、排毒、搣脂
呢個吸吸就有啲痛,但可以接受嘅!




建議做完機後兩鐘去做運動,會減得仲多㗎!


做咗一次,效果已經好明顯
我生完三個,啲肚紋仲喺到
激光有助淡化啲肚紋,肚嘅皮膚仲嫩咗好多添!
係度上肚圍、肚圍同下肚圍
我第一次做已經共減4.5cm
我做完4次後,一共減咗6.5cm~
而跟住嗰幾日,喺我無節食嘅情況下,係輕咗3磅㗎!

人地做完效果就係啦!
我就唔post我啲相出嚟,免得嚇親大家)




好似我呢啲懶人咁,又想瘦又懶減
又或者你係瘦嘅,但突咗個肚腩仔出嚟,i-lipo都係唔錯嘅選擇
一向肥底,但又鐘意著...
成日都會突咗個腩出嚟
但做完i-lipo 無突得咁明顯,線條都靚:-)

如果有興趣嘅朋友只要同職員講係我介紹,
就可以有試做價$580次㗎!

最後一次去,舒韻都有我嚟㗎hehe




地址香港銅鑼灣希慎道120 (電話:2591 6128)
荃灣眾安68號城市中心1232310 (電話:2940 6161)





No comments:

Post a Comment