Saturday 2 November 2013

迪士尼遊玩攻略 - 如何盡玩園內設施

哈哈哈!
我都買過兩年迪士尼門票,次次去我都想用最少嘅時間排隊玩最多嘅野
所以玩轉迪士尼,我都叫幾有經驗㗎!
主題公園每年都有旺淡季之分
暑假、聖誔、新年、復活、五一勞動、十一黃金周前後、十月(萬聖節),例必熟旺季,呢啲日子就要預咗排隊啦
淡季乃九月剛開學(因為大多數人暑假去咗,九月就會相對少好多人),十一月(因為好多人都趁萬聖節玩咗)、三月頭(過咗農曆新年)、四月尾(過咗復活節)、五六月就快考試同考緊試時。呢啲時間都會相對少人。
另外,三號風、黃雨、落雨天,迪士尼都會較少人㗎,你唔介意淋下雨嘅,呢啲日子入園玩,人龍真係少啲㗎!而個晏晝嘅parade就會變咗好短,三卡車載住卡通人物同你揮揮手就走咗~不過我呢啲成日入園嘅(當年...),睇少一次半次parade唔會介意啦!

時間嚟講,梗係十點一開園就入去啦!
自由行嘅人通常係lunch後先入園,咁就避開咗嗰啲人潮
一入到園就先攞咗節目時間表同地圖,表演時間日日都唔同,有時因為節日而加開特別表演,所以要睇定Golden Mickeys、獅子王慶典、巡遊等你想䏲嘅節目係幾點先
預早十五分鐘(多人嘅話甚至半個鐘)去排隊
喺未夠鐘睇呢啲表演前,就可以玩咗較熱門、好多人玩嘅野,因為一入去人流唔多,排隊唔洗好耐就玩到
而巴斯光年星際歷險、飛越太空山、小熊維尼歷險之旅都有fast pass, 大家都可以先去咗攞,到指定時間時返去,就會排條好短嘅隊就玩到呢三樣嘅其中一樣。fast pass只可以喺同一時間攞一次張,只要喺呢三樣機動遊外嘅fast pass機插入你嘅門票就會攞到

你揀咗睇邊場嘅中間時間位,就玩機動遊戲、見公主、同迪士尼人物影下相咁
Lunch最好早啲食,十一點至十一點半時食就差唔多。一嚟餐廳無咩人,啲侍應反應快啲,上菜又快啲,又可避開lunch time等位嘅人潮,唔會浪費咗啲時間喺排隊到
到啲人夠鐘食lunch時佢地衝晒去食野,咁機動遊戲又會少咗人排隊啦!
通常三點半就係parade, 想影靚相嘅,真係要早半個鐘去攞個靚位
但如果好似我咁,只但求係咁二睇到,咁十五分鐘前去搵落腳點都ok㗎

但係如果你較遲入到園嘅,建議你搭火車去咗幻想世界先,由嗰邊玩起,人會較少

好啦,講咗咁耐
試下應用下先!
以以下呢日為例

10:00入園~玩呀!(先去攞fast pass)建議先去明日世界~其中一段時間要見公主(無計,我個女次次都要見!)
11:15食lunch,之後就去探險世界
12:00睇獅子王慶典(約半小時)
12:45睇米奇金獎音樂劇(未必趕到,趕唔到就睇下面備註)
1:30左右出到嚟,應該好多人仲食緊lunch,你就可以去玩多啲機動遊戲
3:00搵位睇parade
4:00肚餓嘅話就要醫醫個肚XD
4:30自由行嘅人開始走~繼續玩機動遊戲
          天開始暗,去迷離莊園或探險世界都好好feel
          跟住就去灰熊山谷、玩斗奇兵大本營玩
最後8點就睇煙花~(記住預早半個鐘去搵靚位!)

備註:如果12:45趕唔切去睇Golden Mickeys,大家可以先去玩
到3點parade搵位時就企去Golden Mickeys門口,因為呢個位係最快睇完parade而又最近Golden Mickeys,一睇完就可以飛去排隊睇4點嗰場~

如果嗰日好晒,就可以集中睇show、去小小世界、米奇幻想曲、迷離莊園、小熊維尼歷險之旅、飛越太空山、幸會史迪仔呢啲地方,排隊嘅地方都無咁熱,有啲仲有冷氣添!




大家玩得開心啲啦!
***********




以前大女讀幼稚園時,我地不時放咗學都會去轉迪士尼㗎!
連公主們都認得佢地、記得佢地叫咩名!
a kiss for Willow!
有一次更有幸被Cinderella 選中,同佢一齊坐木馬呢!



Magical moment@disneyland-同Cinderella一齊坐旋轉木馬


三年後,我地喺blogger 活動上,又撞到呢位公主
佢仲問我二女去咗邊呢!


Disney Junior全新節目《小公主蘇菲亞》VIP首映會+魔法化妝廳(有片有相!)




No comments:

Post a Comment