Saturday 16 November 2013

[好好用]L'Oreal Hydra Fresh Mask-in Lotion 葡萄籽面膜精華水

秋冬又到啦!每年呢個時候,我個鼻都會甩皮...
一上粉好礙眼....
而且皮膚好乾,成日有繃緊感覺
不過令年超好彩,搵到我嘅救星啦!
就係L'Oreal 嘅Hydra Fresh Hydration + antiox active Mask-in Lotion
葡萄籽面膜精華水!!!
Hydra fresh係……L'Oreal 其中一條最新嘅line,  呢支精華水萃取自法國嘅葡萄籽精華,發揮50倍超強抗氧化功效,帶來面膜級嘅保濕抗氧修護!只係輕輕拍幾下,肌膚就會飲飽水!

***
講下點解我覺得呢支野咁得
我用咗三星期,早晚會用佢揸面同頸(我無慳住用,但係都只係用咗好少!好抵用呢!)
我向來係好懶做mask嘅人,啲皮膚向來都唔好得去邊
係混合性皮膚,鼻位乾會甩皮,其他位又無咁乾喎
而hydra fresh就係啱我啲咁嘅皮膚用啦(適合中性至乾性肌膚使用)
***
我早晚都每至少用一次
朝早洗完面我會當爽膚水用
Mask-in lotion 有微香(好鍾意呢隻味呢!),有啲杰嘅,揸咗唔似爽膚水咁爽嘅
揸完Mask-in lotion係有啲笠笠地嘅感覺,係幾潤嘅~好似做完mask咁
而且皮膚更有彈性~


我初初都唔係好慣,但係試咗幾日之後就覺得,mask-in lotion好似一層保護膜咁,隔住晒啲化妝品、塵埃呀咁,同時你嘅肌膚係呼吸到㗎喎!
用咗佢後,皮膚真係好似飲飽水咁,我鼻鼻無再甩皮!
有時我揸完佢就揸BB cream, 覺得特別上妝(連粉狀眼影都持久啲!)
有時我洗完面,會用佢溝粉底用,同樣貼伏
我啲手踭位特別乾,用咗佢又無晒事㗎喎!
夜晚我就洗面,用精華水,加L'Oreal 另一支Youth Code精華,同另一隻保濕gel瞓
因為前排我仲有開冷氣,咁嘅組合係無敵,皮膚夜晚唔會乾
到而家天氣開始乾,又頂得住喎!
***
我喺Aeon Living Plaze(以前叫吉之島$10店) 搵到呢盒野
可以攞一舊出嚟放喺個兜到,倒入精華水,又可以當mask咁敷啦!
佢仲可以當噴霧添㗎!方便帶出街~(不過我無試過)
百幾蚊一支好抵用呢!
呢支真係我嘅新寵;-)


https://www.facebook.com/lorealparishongkong?ref=ts&fref=ts





No comments:

Post a Comment