Friday 15 November 2013

[有相睇]Fun and Crazy Christmas photo shooting session by J Foto Production


有相睇啦喂!
攝影師Jenny好快手就畀到啲相我地啦!
佢放晒落隻USB到一次過畀晒我,快靚正!
比其他Studio燒碟畀客方便好多呢!

大家先嚟佈置聖誕樹

聖誕樹好高呀!要爬梯先得!


有好多禮物盒呀
等我地玩變變變啦!




    


聖誕襪夠裝晒3As




冧晒!




好野!可以裝飾薑餅人啦!







豬住咀裝飾lol




掉圈圈






跳返part舞先!







碌下lane先!
呀!唔係,係碌雪人先啱!



三個妹妹<3<3<3





影返幾張家庭照先
你睇我表情就知我玩到幾忘我lol










當日大家都玩得好開心呢!
真係辛苦晒Jenny,為我地準備咗咁好玩嘅shooting session!
大家記住去佢地嘅fans page like 咗先呀!
佢地不時有唔同嘅影相主題,好好玩㗎!


No comments:

Post a Comment