Tuesday 3 December 2013

香港愉景灣酒店 Auberge Discovery Bay Hong Kong (Day 1-酒店設施)

超開心!我地一家五口趁放假入住今年啱啱三月先開嘅愉景灣酒店~
由於呢間酒店仲係好新,所以唔係好多人知有呢間酒店
我結咗婚咁多年都未去過旅行(返英國探親除外啦!)
今次終於有機會帶埋啲女住下酒店啦!
十萬個興𡚒~


因為我地想更加想有旅行Feel,所以我地揀咗喺中環搭船入愉景灣
順便欣賞下維港景色


其中見到呢隻叫“The Bounty"嘅船,之後發現原來都係屬於酒店嘅,都幾特別!



約25-30分鐘嘅船程
一落船就見到shuttle bus嘅牌

shuttle bus係藍色牌嗰到搭呀

但係因為我地5點45分到咗,而下一班shuttle要6點先開,我地廢事等,就去咗搭C4
酒店係位於愉景灣(北)商場隔離
巴士喺酒店前面落,我地6點到咗
一落車,完全唔覺得自己喺香港!
人車稀少,空氣清新,鳥語花香,仲有陣陣海風吹埋嚟~


我地先行check in


大堂樓底高,有兩盞以藍白色為主嘅水晶燈吊喺到,好啱呢間酒店嘅沙灘海洋度假Feel呀!



check in
而且連manager都走嚟同我地say hi。話有乜野都可以直接搵佢
好好服務呀!

我地上房前先去咗喺2樓嘅tThe Bounty Kids' Club

2樓一出到𨋢。就見到幾件好靚嘅玻璃裝飾品


呢個係SPA嘅入口
你可以做好多唔同嘅treatment㗎


GYM都喺呢層㗎!

出𨋢嘅另一邊係一道玻璃門
推出去就見到路牌
感覺好似去咗「神秘的花園」咁呀!原來佢地有個Spa Garden, 做完Spa可以喺到Relax


Kids' Club係每逄星期五、六、日,同埋公眾假期開放㗎
專係為4﹣12歲小朋友而設
家長可以放低小朋友去享受酒店嘅各項設施
BB都可以去玩,但就要有人陪

Kids' Club都對住無敵大海景~超正!




Kids Club相當大,有唔同嘅活動畀小朋友玩


Kids Club 外有呢個咁靚嘅High Tide Pool Deck,原來可喺到行禮㗎!



泳沲都喺2樓㗎
啱啱黃昏,天色特別靚!




仲有按摩池


入夜啦,呢盞吊燈更加靚~


好啦!上房啦!

酒店最頂嗰幾層係大房
你睇下走廊咁長,啲間隔幾遠,就知啲房有幾大啦!


我地呢個係海景雙卧室豪華套房

有客廳、飯廳、廚房、兩間有King size床嘅套房+海景露台
我估有成二千幾呎呀!仲大過我屋企兩至三倍呢!

想睇間房係點嘅,請click呢到

睇相嘅就睇呢到啦!

入到房,見到個電視有我個名㗎!

仲有果籃、曲奇同朱古力


同埋鮮花~
貼心嘅安排!

客廳 + 飯廳



好大嘅廚房呀!
最左手邊嗰個係雪櫃嚟㗎
下隔係冰箱
雪櫃門造咗櫃門咁
喺英國好興㗎,喺香港好少見
睡房一
拉開窗簾就係露台嚟㗎啦!
呢間房仲有電視㗎
張床係King size㗎!


呢間係連住睡房一嘅廁所
double sinks嚟㗎!
咁就唔洗爭洗手盤啦!


不得不提呢個超正嘅浴缸(應該係浴池先啱)
留意到嗎?呢個浴池係行落去㗎!!!
出水有三個settings
一個係普通花灑
一個係rain shower (喺頂出水,好似落雨咁淋你,我老公至愛!)
另一個係橫向式出水,好似瀑布咁㗎!
我同三個女一齊沖,加埋沐浴露,好多泡泡!
可以喺到扮游水都得呢!
好耐無試過同啲女玩得咁開心!喺屋企日日都係睇住佢做功課、溫書、睇書...今晚乜都無提過,放心盡情玩!!!叉電真係好緊要,湊女熱情更澎湃!同佢地關係又無咁緊喎♥


呢種浴池係原有海景客房都有㗎!唔一定要我呢種房先有
如果大家有機會嚟,可以帶埋浴鹽或bubble bath嚟浸浴呀!



睡房二
呢房嘅廁所喺床尾嗰邊




仍然係double sinks!




有人已不急及待試床啦!


露台出面個景係咁㗎
見到2樓嘅設施


好啦...夠鐘瞓覺啦...
聽朝再見!






No comments:

Post a Comment