Tuesday 3 December 2013

香港愉景灣酒店 Auberge Discovery Bay Hong Kong (Day 2-酒店設施)

平時喺屋企,絕對唔想起身嘅~
雖然之前嗰晚都唔算早瞓,但好有衝勁去打開全間房嘅窗簾睇海景~畀我影個夠!!!

超級無敵大海景!
朝早7點幾...






靖翹不嬲都係好早起身㗎,呢日又係7點幾就醒咗


食住生果先~


酒店附近就有個沙灘!可以去沙灘玩喎!
仲可以喺酒店借單車踩


2樓嘅設施

隱約見到右邊嘅海濱白教堂



廚房嘅山景真係好靚!



睡房一

見到個露台嗎?


睡房一嘅廁所
之前一晚浸浸下浴發現原來可以拉窗簾!
日頭對住個海浸浴,認真享受!



睡房二
對正個海!


呢個廁所個view仲正!


睇住太陽慢慢升起...


我一早起身,其實仲有目的嘅...
就係喺個Pool Deck上yoga班!
聽住啲水聲 、雀仔聲做yoga,都咪話唔爽!


呢到睇到我地間房㗎!


跟住我地就去食早餐啦
我地就周圍行下,影下相




酒店地下有海玥餐廳
可以喺室內或室外食都得㗎
室外環境都好好!






喺到飲野都好寫意~




然後我地又周圍行
去咗睇好靚嘅海演白色教堂
我地坐完馬車,就上房執野走人啦!
十一點幾嘅景




到check out時
GM仲嚟問我今次旅程有無咩做得唔夠好嘅地方
印象好好!

又見到呢盞咁靚嘅吊燈,又忍唔住要影張!


成個旅程唯一合照~
因為影曦同靖翹要2點上游水堂,所以我老公就帶咗佢地走先
酒店有shuttle bus往返港九唔同地方
時間表喺到

咁啱有架車去紅磡/尖沙咀
(要喺櫃台book,免費㗎)
搭咗一個鐘到就返到紅磡,都好方便!


我同舒韻繼續留守,因為愉景灣(北)商場嗰到有好多bouncy castle,所以我就帶咗舒韻去玩

跟住我地又係搭shuttle...不過今次係去欣澳
我地搭2:50pm嘅車,3:05去到欣澳
(喺車上舒韻已經瞓著咗lu)
我地一入閘就有港鐵到
喺南昌站轉西鐵
竟然...3:30已經返到紅磡火車站!
真係超快呢!!!


呢到真係一個叉叉電嘅好地方!
估唔到唔洗搭飛機,平過過澳門,都有咁好嘅getaway
啲女已經話想再返去住啦!
希望唔洗幾耐,我地又會再過嚟瞓返晚啦!












No comments:

Post a Comment