Tuesday 3 December 2013

香港愉景灣酒店﹣海玥餐廳之自助早餐 Buffet breakfast @ Café bord de Mer, Auberge Discovery Bay Hong Kong

一早起身,我就去咗做Yoga,做完,約9點我先去海玥餐廳食早餐


全海景~


早餐都有好多選擇呀!
各式生果、cereal、yoghurt+jam、salad


仲有好多Ham、cold pasta...最重要嘅係。。。煙三文魚呀!!!



呢邊就係放麵包同西式熱盤嘅


各款西式麵包



西柚汁、橙汁、蘋果汁



唔少得嘅,當然有中式點心啦!



西式熱盤都有好多選擇
炒蛋、茄汁焗豆、煙肉、腸仔、薯餅...仲有donuts!!! 


冷盤我就攞咗呢啲
做完yoga,都係唔好食太多高脂肪嘅野hehe



其實我食完呢個早餐先十點幾
但係飽到呢...我全日無再食過野啦!
食完我地就喺酒店周圍行下
記住睇下下篇
睇下酒店附近有咩玩呀!!!












No comments:

Post a Comment